grolsch Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Is er iemand die ervaring heeft met de reparatietijden van dreammultimedia, heb een defecte ontvanger opgestuurd, ben hem nu 14 dagen kwijt. (beeld viel weg, niet meer serieel te flashen en ook niet via webinterface)
Gerard 76 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Hoi,en hartelijk welkom op Sat4All Tjonge jonge,net een 800se en nu al kapot. Waarom heb je hem opgestuurd en niet naar de winkel terugebracht? Ik denk wel dat je langste wachttijd erop zit hoor Hele grote kans dat je hem binnen 7 dagen weer terug hebt.
Catastrofus Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 TS zegt niet waar hij deze se naar toegestuurd heeft. Of naar dmm of naar zijn winkel waar hij hem gekocht heeft. Dat maakt wel enig verschil... Origineel bericht van: Gerard 76 Hoi,en hartelijk welkom op Sat4All Tjonge jonge,net een 800se en nu al kapot. Waarom heb je hem opgestuurd en niet naar de winkel terugebracht? Ik denk wel dat je langste wachttijd erop zit hoor Hele grote kans dat je hem binnen 7 dagen weer terug hebt. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gerard 76 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Daar heb je gelijk in. Uit de manier van schrijven maakte ik op dat ie hem zelf had opgestuurd en niet dat ie hem had teruggebracht. Misschien had ie hem online gekocht en zodoende terug naar de winkel gestuurd. In dat geval kan het zeker wel wat langer duren helaas. Wellicht kan de TS hier zelf uitsluitsel over geven.
Catastrofus Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Mij wordt altijd aanbevolen om gelijk een ticket bij dmm aan te maken ipv terug sturen naar de winkel, eigenlijk, want dat kost gewoon extra tijd. Origineel bericht van: Gerard 76 Daar heb je gelijk in. Uit de manier van schrijven maakte ik op dat ie hem zelf had opgestuurd en niet dat ie hem had teruggebracht. Misschien had ie hem online gekocht en zodoende terug naar de winkel gestuurd. In dat geval kan het zeker wel wat langer duren helaas. Wellicht kan de TS hier zelf uitsluitsel over geven. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
grolsch Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Ik heb hem via een doa/rma formulier gemeld bij de online winkel waar ik hem heb gekocht. Deze heeft hem verzonden naar dreammultimedia
Catastrofus Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Juist, en dat is het probleem. Volgens mij had je gewoon rechtstreeks een ticket moeten aanmaken bij dmm en hem daarna moeten opsturen. Werkt het snelst. Origineel bericht van: daandevries Ik heb hem via een doa/rma formulier gemeld bij de online winkel waar ik hem heb gekocht. Deze heeft hem verzonden naar dreammultimedia 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Murdock Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Uiteindelijk is de verkoper natuurlijk aansprakelijk, echter duurt het dan vaak wat langer. DMM geeft altijd voorrang op de nieuwe modellen en DOA's. Maar je zit nog met verschillende verzendperiodes. Zeker als er nog een groothandel tussen zit. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Catastrofus Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Tuurlijk is de verkoper verantwoordelijk. Maar je wilt dat ding wel zo snel mogelijk gefixed terug hebben. En dan werkt een ticket bij dmm het snelst. Of ik dat apparaat nu naar noord-nederland (in mijn geval) moet sturen per koerier of naar dmm in duitsland dan kies ik voor het laatste. Origineel bericht van: Murdock Uiteindelijk is de verkoper natuurlijk aansprakelijk, echter duurt het dan vaak wat langer. DMM geeft altijd voorrang op de nieuwe modellen en DOA's. Maar je zit nog met verschillende verzendperiodes. Zeker als er nog een groothandel tussen zit. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen