Gast Noor Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Bedankt voior de moeite, maar helaas niet gelukt. Ik krijg de melding dat de kanalenlijst niet geldig is. De lijsten waren voor ue46C8700 en ue46C5700. Mijn televisie is UE32D5700RSXZF. Heeft dat iets er mee te maken? Iemand die me hiermee kan helpen?
Gast tijdertje Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik geloof dat je iets verkeerd doet, wanneer je deze melding krijgt, heb je de instructies in de handleiding gevolgd ? Ik weet niet precies wat je mogelijk anders zou doen maar ik heb eerder gehoord dat iemand deze melding kreeg en bij navraag bij een Samsung dealer met gebruik van de juiste methode wel een zenderlijst via USB kon importeren. Ik heb zelf nooit problemen gehad, alleen de eerste keer heb ik een update van de firmware van de tv moeten doen, ik neem aan dat jou tv up 2 date is...
Heromars Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Hallo allemaal, Ik heb een verzoekje of iemand mij een zenderlijst van canaal digitaal geupdate augustus 2011 wil sturen voor de astra 19.2 en 23.5 Nederlands digitale zenders + eredivisie live en sport1 . Het is voor mijn schoonvader die heeft in Spanje een Smart Tv 40D6530 dus niet canaal digitaal gecertificeerd gekocht maar met de CI module pakt hij alleen maar alle zenders van de de astra 1300 stuks want je kan niet kiezen voor instelling canaal digitaal maar je kan wel een zenderlijst via USB inlezen. Alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen