slider Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 met het oog op de vakantie in augustus zoeken wij een mooie camping aan het meer,met voldoende stroom mooie ruime plaatsen en winkels,terrasjes in de buurt. ik heb gezocht op het net maar de sites zijn niet zo duidelijk. Oh ja we dachten aan 50 euro per dag? graag tips aub alvast bedankt slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Poetsdoekje Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Origineel bericht van: slider met het oog op de vakantie in augustus zoeken wij een mooie camping aan het meer,met voldoende stroom mooie ruime plaatsen en winkels,terrasjes in de buurt. ik heb gezocht op het net maar de sites zijn niet zo duidelijk. Oh ja we dachten aan 50 euro per dag? graag tips aub alvast bedankt slider Bij eurocampings heb voldoende keuze. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
slider Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Geplaatst: 23 februari 2011 dat klopt maar ik heb liever ervaringen van sommige leden,dat verteld meer dan tekst he? beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
naze1975 Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Ik denk dat je voor 50 euro niet veel bijzonders hebt aan het garda meer. Het noordelijke deel ligt in de bergen en daardoor zitten er daar ook weinig campings. Wij zaten 4 jaar geleden op de camping cisano, en daar betaalde we 55 euro per nacht, voor een plek van denk ik 80 a 100m2 incl electra (dacht 6A), de buurman ging in iedergeval met de waterkoker naar de douche ruimte. Daarentegen de senseo deed het wel. Het sanitair was wel schoon, maar wel van de kwaliteit "hufterproof". Het probleem is wel dat je moet reserveren, anders is er echt geen plek, en dat je ook dan een beperkte keuze in plek die je kunt krijgen, dus moet je zorgen dat je rond de middag aan komt. In mijn ogen is het daar "hutje mutje" vol en barst het van de nederlanders (vooral volendammers), maar verder is het wel een mooie omgeving. succes Anders moet je zorgen dat je de dvd van ACSI kunt bemachtigen, is zeer handig in het zoeken van campings en geeft gelijk een indicatie van de prijs. een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Poetsdoekje Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Origineel bericht van: slider dat klopt maar ik heb liever ervaringen van sommige leden,dat verteld meer dan tekst he? Je kunt ook een telefoonnummer bellen die daar vermeld staat, je hebt PM En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen