Satelliet Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Het heeft langer geduurd dan ik dacht, maar er zijn clones op de markt van de VU+ DUO. Deze komen uit China van dezelfde distributieketen als de Dreambox clones , nl. HK N****** Group Co., Ltd Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
codeman2001 Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Waarom moeten ze het weeral clonen , de vu+ is toch al redelijk van prijs . Ze zullen het nooit leren groeten codeman2001
Gast Duolist Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Enig idee hoe je een kloon zou kunnen herkennen?
Littlesat Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Citaat: Enig idee hoe je een kloon zou kunnen herkennen? Ik weet dat VU (net als DMM) hier zelf verantwoordelijk voor zijn... maar ondanks dat is het wel HEEL handig om dit te kunnen herkennen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Satelliet Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Geplaatst: 24 februari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Enig idee hoe je een kloon zou kunnen herkennen? Ik weet dat VU (net als DMM) hier zelf verantwoordelijk voor zijn... maar ondanks dat is het wel HEEL handig om dit te kunnen herkennen... Alvorens zo iets te beweren, zou u toch de bron moeten vermelden alwaar u die wijsheid opdeed. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Littlesat Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Hoezo??? Ik bedoel meer dat VU zelf zal moeten aangeven in HUN EIGENBELANG hoe je clones kunt herkennen (als ze al te herkennen zijn). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast SatMann Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 wie zegt dat de "clones" identiek zijn maar met een andere naam....zou ook de eerste keer niet zijn.
JBnl Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 eerst zien dan pas geloven, ze kunnen wel een plaatje neerzetten zo moeilijk is dat niet. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen