Ga naar inhoud


Sjaak(k) weer terug?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
De moderators hebben met een ruime meerderheid besloten niet akkoord te gaan met de terugkeer van Sjaak.

Michel

Vanmorgen zag ik dat Sjaak(k) weer terug is op dit forum.
Prima, ik heb er uiteraard niets tegen maar hoe zit het dan met het hierboven op 15 december genomen besluit?
Wat is de reden om Sjaak(k) nu wel terug te laten keren?

...en zien we Kimble ook binnenkort weer terug mits die dat uiteraard zelf wel wil.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Kimble zien we nooit meer terug. Wij zullen hem in ieder geval hier geen toegang meer geven.

 

Sjaak heb ik tot grote tegenzin van een aantal moderators en leden, op de voorwaarde dat hij terughoudend is met zijn steeds weer zeer eigenwijze uitlatingen, toegang verleend.

 

Helaas blijkt na een paar dagen Sjaak alweer in zijn oude gedrag terug te vallen.

 

Hij overtreed alleen geen regels dus zie ik geen reden om maatregelen te nemen.

 

Ik hoop dat het forum zelfregulerend omgaat met dergelijke leden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijdragen van die beste Sjaak(K) heb ik wel erg gemist de laatste maanden. Het bracht hier zeker leven in de brouwerij.

 

En ik heb veel nut gehad van zijn tips.

 

Een forum als dit is er toch ook voor het voeren van technische discussies ! Een een soms wat tegendraadse mening hoeft toch geen probleem te zijn.

 

Hij was bovendien altijd zeer behulpzaam bij het oplossen van problemen.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het wordt wel een probleem als je andere leden gaat beledigen en beschuldigd van 'het niet hebben van verstand van zaken'. zoals Sjaak dat o.a. deed tegenover een ander lid dat beweerde dat er TL buisjes in zijn ambilight TV zaten en waar Sjaak 100% zeker wist dat het niet zo was en gewoon snoeihard ongelijk had.

 

Of dat Sjaak bijvoorbeeld tegen beter weten in blijft beweren dat je een receiver bij canaldigitaal na 24 maanden mag houden, terwijl voor iederen duidelijk is dat het om bruikleen gaat en dat ook zeer duidelijk in de algemene voorwaarden staat.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1964708/Re_MPEG4_belactie_en_decoder#Post1964708

 

Als je dan, tegen beter weten en alle bewijzen in, blijft beweren dat je gelijk hebt, wordt het irritant.

 

Daar ergeren niet alleen een groot aantal moderators, maar ook heel veel leden zich mateloos aan.

 

Ik heb daar diverse keren over gepraat met Sjaak, maar hij lijkt het maar niet te begrijpen.

 

Ik geef het dus op en hoop dat de leden Sjaak zullen corrigeren als hij weer eens irritant eigenwijs is.

 

Daarmee sluit ik dit topic, want wil er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb gedaan was redelijkerwijs menselijk is door hem weer toegang te geven en dat heeft me niets dan ellende met een hoop mensen opgeleverd.

 

Ik steek mijn nek voor Sjaak niet meer uit.

Hij is van harte welkom als hij zich normaal gedraagt en als hij dat niet doet, mogen jullie de knop waarschuw moderator gebruiken of hem zelf op nette wijze terecht wijzen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...