tipje Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Ik kan geen mail meer verzenden met live mail van de ene op de andere dag. Geeft steeds de volgende foutmelding. Het verbinding maken met de server is mislukt. Onderwerp 'Re: porto' Server: 'smtp.*****.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: SMTP Poort: 25 Beveiligd(SSL): Nee Socket-fout: 10060
Sjattuh Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Origineel bericht van: tipje Ik kan geen mail meer verzenden met live mail van de ene op de andere dag. Geeft steeds de volgende foutmelding. Het verbinding maken met de server is mislukt. Onderwerp 'Re: porto' Server: 'smtp.*****.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: SMTP Poort: 25 Beveiligd(SSL): Nee Socket-fout: 10060 Ik denk dat je poort niet goed is. Maar wat je moet doen is naar de site van je mail provider gaan en daar even zoeken naar `mail instellen windows live` of iets in die geest. Dan kun je je poort vinden. Wel even zeker van zijn dat je wachtwoord goed is en PM me anders even de naam van wie je mail hebt dan zoek ik de poort wel op. Het zou ook kunnen dat je een instelling bent vergeten, meestal staat op de site van de mail provider een handleiding met precies uitgelegd hoe je het allemaal moet instellen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tipje Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 het gekke is dat het altijd goed werkte en nu opeens niet meer.
winwiz Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Misschien gewoon een storing bij de isp? Heb je dat al gechecked? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen