kkkkk Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 kan ik mijn fritzbox7170 instellen om facebook te blokeren ??
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Origineel bericht van: kkkkk kan ik mijn fritzbox7170 instellen om facebook te blokeren ?? Of het met een fritzbox kan weet ik niet, maar het is doorgaans inderdaad wel mogelijk om bepaalde domeinen te blokkeren. Waarom zou je dat willen eigenlijk?
Sjattuh Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 klik hier 74.125.47.93 = youtube ip Dit gaat zo te zien niet in je Fritz. Je kan het of zoals in de link beschreven doen in je IE of als je een andere firewall dan Windows Firewall gebruikt het (waarschijnlijk) ook instellen in je Firewall. Je zou ook dit kunnen doen: Origineel bericht van: iYogi Step 1. Explore C:\Windows\System32\drivers\etc. Step 2. Look for a file named as hosts, then open it with Notepad. Step 3. At the bottom of the file, add the line as shown below: 127.0.0.1 www.youtube.com We have just shown you www.youtube.com as example only, replace it with any URL so that they are inaccessible to all. Step 4. Simultaneously if you have more websites that would like to be blocked, just press Enter and repeat step 3 to add additional URL until all desired websites are added. Now make “Enter” at the last line of the UR Step 5. Save and close the file. After doing the above formalities all websites that you have entered will be blocked with immediate effect. Definitely this theory will help you to prevent certain websites from being accessed by your kids or anybody else for any reason. (sorry voor het Engels, maar ik kan dit niet in NL vinden...) Met een klein beetje moeite Citaat: Je kunt de hostfile aanpassen zodat er bepaalde sites niet geopend werden aangegeven zoals hieronder ------------------------------------------------------------------------------- Ga naar C:Windows\system32\drivers\etc\hosts Open het bestand hosts met kladblok C) Dan de volgende regels onderaan toevoegen: ----------------------------- 127.0.0.1 http://www.facebook.com/ 127.0.0.1 facebook.com ----------------------------- D) dan gewoon Bestand "opslaan" Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Sorry het was midden in de nacht en ik had denk ik geen zin... Zal voortaan iets meer me best doen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 In de meeste routers zit een web filter functie ingebouwd. Dat moet je eens gaan bekijken voor je fritzbox Je kan dan aangeven welke domeinen niet mogen bezocht worden. In dit geval facebook.com In sommige routers moet je dat in combinatie doen met access controle. Zo kan je bepalen op welke uren van de dag er wel op facebook mag gesurft worden. Je geeft aan voor welke pc in je netwerk (er vanuit gaand dat je vaste ip adressen hebt) En voeg de regel toe. Succes iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen