Gast Geplaatst: 15 augustus 2002 Geplaatst: 15 augustus 2002 ik snap wel dat jullie het allemaal leuk vinden om nieuwe zenders te vinden op de diversen sat posities,(elke dag wel weer wat nieuws.) maar zal zo n tv station nog wel wat verdienen,op vandaag.? er komen zo veel zenders bij,dat je geen keus meer kunt maken. voor mij mogen er wel 100000000000 zenders bij,maar af en toe vraag ik me af als dit wel loont voor zo n tv station. want als er meer tv stations bij komen,krijgen ze toch steedts minder kijkers. offffff! heb ik het mis. ik hoor wel wat jullie hier van denken. ik zelf heb af en toe ook geen geduld om een film af te kijken. zoeken is leuker.(en ik hoop dat er in de toekomst meer amerikaanse tv stations bij mogen komen) groetjes. groetjes.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2002 Geplaatst: 15 augustus 2002 Dan moeten we onderscheid maken tusen commerciele en publieke organisaties. Publieke zal het veeal worst zijn hoeveel kijkers er zijn. Soort van staatssubsisdie. Commercieel gezien geldt hoe meer kijkers hoe meer we kunnen vragen voor een reclameblok. Avensis
Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Ik lees ook niet alle tijdschriften die in een kiosk aangeboden worden! Selectief te werk gaan is mijn advies.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen