all4sat Geplaatst: 24 februari 2011 Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Is SBS6 verhuist of zo? ik heb er geen beeld meer op. Ik gebruik een VU+ Duo. geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 24 februari 2011 Moderator Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Je zal het probleem lokaal moeten zoeken. Ze zenden nog steeds uit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RVP Geplaatst: 24 februari 2011 Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Ja, die is verhuist, heb je de email van Fons niet gekregen dan ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 februari 2011 Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Origineel bericht van: all4sat Is SBS6 verhuist of zo? ik heb er geen beeld meer op. Werken alle andere zenders wel?? Indien dat het geval is, zou je het kunnen zoeken in een defect in de LNB ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
all4sat Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 ceesv, bedankt. RVP, wat bedoel je nu eigenlijk? geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 24 februari 2011 Moderator Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Ik vermoed dat je een softcam gebruikt, daar hoor je wel vaker over, dat dit soort problemen ontstaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
all4sat Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Tha Great Mac, inderdaad alle andere zenders werken gewoon. Ceesv, ik denk dat wat jij zegt het probleem is. Hoe los ik dat op? opnieuw installeren? geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: all4sat Tha Great Mac, inderdaad alle andere zenders werken gewoon. Ceesv, ik denk dat wat jij zegt het probleem is. Hoe los ik dat op? opnieuw installeren? Nee, ik denk dat een herstart voldoende moet zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 25 februari 2011 Moderator Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Ik lees vaak, dat er verschillende oplossingen zijn. Opnieuw starten is er een van. Soms is ook het downgraden van de softcam versie een oplossing. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: ceesv Soms is ook het downgraden van de softcam versie een oplossing. ... of een upgrade (heel soms) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
all4sat Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 Bedankt, is ondertussen opgelost. CCCam herstart en de box herstart, werkt weer uit de kunst. geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen