jacobus Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Gisteren werd ik gebeld door iemand die weer een mooie aanbieding had. Ik vertel hen netjes dat ik geen interesse heb, en vraag ze waarom ze me eigenlijk bellen, aangezien ik in het BMN-register sta. "oh, maar u bent abonnee GEWEEST, dus ik mag u bellen. OH. Dus: als je abo bent, of bent geweest, mogen ze je zomaar bellen. Als je abo bent, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar als je je abo opzegt, geef je daarmee toch aan dat je niet langer in hun product geïnteresseerd bent. Degenen die volgens het register niet mogen bellen, bellen ook nog regelmatig, lappen de regels gewoon aan hun laars. De uitgedeelde straffen maken weinig verschil. Misschien moeten ze er maar een BEL ME WEL register van maken.
The Iron Maiden Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Gewoon zeggen dat je op het punt staat om de baby eten te geven en dan gewoon de telefoon wegleggen mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
vincent1971 Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Klacht melden bij consuwijzer. Vergeet ook niet dat je maar een beperkte tijd in het bel me niet register staat. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
looney2 Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik sta nu een tijdje ingeschreven,en moet zeggen dat ik geen callcenter tel. meer krijg. Kan me ten minste niet meer herrinneren welke dag/week/maand de laatste keer was. Maar ergens mis ik het ook wel weer,want als men belde vroeg ik of ze even tijd hadden en legde de hoorn ernaast, drukte m`n stopwatch in en ging rustig verder met wat ik deed,soms riep ik tussen door één momentje kom zo. sommigen hielden het wel meer dan drie minuten vol eer ze zo onbeschoft waren om de verbinding te verbreken Maaar zo`n register kan er niets aan doen als een ander zich niet aan de regels houd, jij zult toch een klacht moeten indienen als dit toch gebeurt.ze kunnen het niet ruiken dat het gebeurt. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Beheerder Michel Geplaatst: 25 februari 2011 Beheerder Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: jacobus ...maar als je je abo opzegt, geef je daarmee toch aan dat je niet langer in hun product geïnteresseerd bent. Je kunt ze er op wijzen dat je ondanks eerder abonnement niet meer gebeld wenst te worden en dan zijn ze verplicht jou uit de database te verwijderen. Dat wordt vaak niet telefonisch verteld, maar dat is wettelijk wel zo. Origineel bericht van: jacobus ...Degenen die volgens het register niet mogen bellen, bellen ook nog regelmatig, lappen de regels gewoon aan hun laars. De uitgedeelde straffen maken weinig verschil. Misschien moeten ze er maar een BEL ME WEL register van maken. Als je jezelf er alleen maar druk over maakt, maar er vervolgens geen melding van maakt, zal er nooit wat veranderen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Aangezien er een levendige handel is in persoonsgegevens vul ik nooit ergens mijn goede telefoonnummer in, ook erg effectief.
jacobus Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Ik kan er me niet zo heel erg druk om maken, het verbaasd me gewoon. Ik ben zo klaar met die gasten als ze weer eens bellen. Maar ik heb wel degelijk al eens hierover een klacht ingediend. Waar het om gaat is dat er zoveel mogelijkheden zijn om LEGAAL het register te omzeilen, dat het nauwelijks nut heeft.
edbe Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 meestal bellen ze ook nog met "geen nummer" herkenning, dan neem ik zowie zo niet meer op. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Greatone Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: edbe meestal bellen ze ook nog met "geen nummer" herkenning, dan neem ik zowie zo niet meer op. Idem, al mijn contacten bellen met nummerherkenning behalve mijn moeder, maar die laat dan 1 keer overgaan alvorens ze weer belt. Zo weet ik dat het mijn moeder is, alle overige "anonieme" oproepen beantwoord ik niet. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
wortellica Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Die neem ik ook nooit op, werkt prima Origineel bericht van: edbe meestal bellen ze ook nog met "geen nummer" herkenning, dan neem ik zowie zo niet meer op.
RobbieT Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Het maakt allemaal niks uit, ook als je wel in het register staat bellen ze gewoon. Er zijn er zat die lak hebben aan het register. En dus heb ik lak aan de medewerker aan te lijn. De sport is geworden om het gesprek zo snel mogelijk tot een eind te brengen, en het liefst op een zo bot en lomp mogelijke manier. Als je voor zo'n toko gaat werken dan moet je maar een beetje eelt op je ziel kweken, daar heb ik geen medelijden mee. Er zijn genoeg andere baantjes te vinden. Spam in de mailbox of ongevraagde reclame in de brievenbus kan ik weggooien wanneer het niet wil, een callcenter die belt dwingt je te reageren. Ze moeten het bellen door callcenters verbieden, dat is veel belangrijker dan spam verbieden. Spam kan je automagisch uitfilteren en naar /dev/null verwijzen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
jacobus Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Je verwoordt precies wat ik bedoel in vrij veel woorden: Je hebt er helemaal geen reet aan. Het is allemaal veel te omslachtig. En die boetes boeit ze niet echt. En, ja ik heb me recentelijk wederom ingeschreven in het register, en het verhaaltje aan het eind van een telefoongesprek heb ik 1 keer afgeluisterd, en ook maar aangegeven dat ik niet gebeld wil worden, maar daarna heb ik nog veelvuldig de mogelijkheid gehad om er nog eens naar te luisteren. Persoonlijk zeg ik 1 keer vriendelijk dat ik niet geïnteresseerd ben, en als ze dan doorzeiken, pleur ik de hoorn erop. En ook ik neem regelmatig een onbekend nummer niet op, helaas kan ik dat niet altijd doen. Dat bv CD me belt, of andere, waar ik WEL abo ben, daar kan ik wel mee leven. Dat vind ik nog normaal, en als dat de enigen waren die belden, was het ook helemaal geen probleem. Heb je enig idee hoe vaak je bv gebeld wordt, vlak nadat je een kind hebt gekregen? keertje of 30 op 2 weken tijd is heel normaal. En allemaal willen ze je poen hebben.
Miauw Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Het bel me niet register werkt pas na 6 weken i.v.m. dat je uit de bestanden moet worden gehaald. Als je daarna nog klant ergens bent of je ergens je gegevens hebt achter gelaten als bijvoorbeeld een enquêtte, dan moet je weer opnieuw registreren, want dat wordt niet gezien als ongewilde telefoontjes. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Busje komt zo Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Het enige nadeel hiervan is, dat als een van je dierbaren om welke reden dan ook acuut in een ziekenhuis terecht komt en ze je hiervan op de hoogte willen brengen, jij de telefoon niet opneemt. Gr. Remo .
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 in 2006 aangemeld bij bel me niet sindsdien nooit meer telefoon gehad van wervers of verkopers dus twee jaar rust en dus werkte het wel! bovendien na VOIP overstap in 2008 is mijn nummer nergens meer zichtbaar of bekend (evident enkel bij vrienden en familie) ciao Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen