Mojo Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 @all: Ga eens even rustig zitten en denk eens na over het bel me niet register. Stel jezelf de volgende vraag: Is het normaal dat ik een ander moet vragen om mij niet lastig te vallen? Voor degene die de vraag met "ja" hebben beantwoord heb ik de volgende vraag: Moet je jezelf misschien dan ook inschrijven in een "sla mij niet in elkaar register" of een "verkracht mij niet register"? Het is werkelijk absurd dat je moet aangeven of je iets niet wil. En ook al heb je vroeger een abo gehad bij zo'n bedrijf geeft dat ze niet het recht om jou ongevraagd te bellen. Want het feit dat je de abo hebt beeindigd geeft al aan dat je niks meer met ze te maken wil hebben. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
pearlpeter Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Ook hier een paar jaar geleden aangemeld, bij het belmeniet register. Daarna ook meteen doorgegeven aan mijn telefoon provider (eerst kpn, en daarna ziggo) dat ik geen vermelding meer wil van mijn telefoonnummer in welke gids dan ook. Sindsdien geen last meer gehad, van bellende schooiers die je iets aan willen praten. Dus hier werkt het goed.
Gast hagar Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: edbe meestal bellen ze ook nog met "geen nummer" herkenning, dan neem ik zowie zo niet meer op. Ik heb de telefoondienst eens opgebeld of ik deze niet kon laten blokeren met zo'n auto response maar dat kon niet, vreemd he
Moderator ceesv Geplaatst: 27 februari 2011 Moderator Geplaatst: 27 februari 2011 Je hebt tegenwoordig all in een ADSL / ISDN / analoog modems, waarmee je ook je telefoonverkeer helemaal naar maat kunt regelen. Daarmee kan je zelfs bepaalde binnenkomende telefoontjes naar een van de ingebouwde telefoonbeantwoorders routen. Misschien een oplossing? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ronsworld Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Fritzbox kan dit ook, werkt perfect HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Moderator ceesv Geplaatst: 27 februari 2011 Moderator Geplaatst: 27 februari 2011 Ik heb de Fritzbox! WLAN 7390, zelfs met geìntegreerd DECT basis station. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ronsworld Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Even een Call Diversion aanmaken, eventueel via een (ingebouwd) antwoord apparaat. Met daarin de keuze om wel of niet een antwoord achter te laten, en dan automatisch de verbinding laten verbreken. Heerlijk rustig.. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
JeWeetWelWie Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Er is een grandioos paardemiddel: Je moet een seconde met ze meepraten en zeggen dat je in de schuldsanering zit en een BKR notering hebt. Dan ben je zo uit het bestand.
Gerard 76 Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Net zoals eerder genoemd anonieme nummers niet beantwoorden. Helemaal rond etenstijd...
rudolfdebeer Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Antwoord werkt niet, ze kijken niet in register. Zeker Ing en KPN niet. De tetreur is weer los. Ik wil geen Interactieve TV etc. Anonieme beller is "hijger" onbetrouwbaar etc, neem ik niet op uitzondering schoolkameraadje oudste die kennelijk het niet snapt. Maar die belt op vaste tijden. Zorginstellingen en verzekeraars doen het ook steeds. Terreur van VOIP en mobiele telefoon. Haat mensen met alleen 06 en zonder verdere verblijfplaats. Niet in telefoongids, verwacht geen kerstkaart van mij dan. Stuur er 2 wel, vraag me af waarom. Regel weer bewezen. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast epos Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Het is zeker een lachertje. Doe niet mee aan enquetes, want promp dat je daarna wordt lastiggevallen. Evert
aaannk Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Origineel bericht van: epos Het is zeker een lachertje. Doe niet mee aan enquetes, want promp dat je daarna wordt lastiggevallen. Evert Is inderdaad een lachertje dat bel me welregister, als ze bellen vd nood een deugd maken en zeggen ik kom zo weer, dus niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen