pillie Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Nu heb ik op mijn PC sinds kort Chrome van google draaien naast Mozila firefox en wat mij heel erg opvalt is dat ik advertenties in bijvoorbeeld de telegraaf.nl krijg aangeboden over websites die ik met Google Chrome heb bezocht. Ik heb namelijk in de UK op verschillende websites naar audio/tv meubelen gezocht en nu krijg advertenties bij de telegraaf.nl aangeboden in engelse ponden. Eigenlijk vind ik dit net iets te ver gaan. Maar ik wil weten of je dit kan uitschakelen want op zich vind ik Chrome wel een fijne browser. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Sjattuh Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Dat doet IE ook. Het is een resultaat van je surfgedrag waar advertenties op worden gebasseerd. Ik denk niet dat je dit kan uitschakelen, maar misschien kun je je cookies en browserhistorie verwijderen. Ik had een keer een loopschema opgezocht om hard te gaan lopen krijg op deze site ineens reclame voor dieeten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
vincent1971 Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Gebruik zelf ad blokker plug in bij firefox en gebruik ghostery plug in om mijn surf gedrag te maskeren. Werkt tot nu toe perfect. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
pillie Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Met Firefox zelf heb ik geen problemen maar ik vind die Chrome net iets sneller en voor beter. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
katwezel Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 kan vrij eenvoudig in google chrome > privacy aanklikken en dan naar advertentie voorwaarden , daar is vanalles in te stellen , ook kun je blind werken zie http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95464 en ja hoor ik vind de chrome ook een fijne brouwser hopelijk heb je hier iets aan groeten vanuit de ardennen M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen