Ga naar inhoud


[TF7700PVR] Videoformat is niet aan te passen en decoderen gaat niet automatisch


yuri62

Aanbevolen berichten

Heren ik zit met 2 probleempjes met mijn Topfield PVR7700, Ik kan niet automatisch decoderen, wat zeer frustrerend is omdat de vrouw al een aantal malen iets heeft opgenomen en dat niet kan zien omdat CanalDigitaal de codering weer eens heeft veranderd.

Er zou volgens de vorige eigenaar van de decoder de software van de PVR7710 opzitten.

Ik heb ergens in een topic gelezen van een andere software die dit probleem zou oplossen.

 

Probleem 2 is : ik kan de video format niet wijzigen, deze blijft staan op 675I, blijft dus grijs. Ik wil deze zoals in de beschrijving staat aangegeven naar 1080 kunnen zetten, dat is wel zo fijn met een HD TV, ik wil graag van HD kunnen genieten, en dat gaat nu niet.

 

Wie oh wie kan mij bijstaan

 

MVrGr

Jöran Oostra

Spanje

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het schakelaartje gevonden, daar wordt met geen woord over gerept in de beschrijving.

en nu maar wachten op de andere uitdaging.

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto-decode is niet wat het beloofd. Auto-decode moet je zelf instellen ergens in het menu.

Auto-decode :aan

Auto-decoe start : hh.mm (tijd dat er gedecodeerd moet worden)

Auto-decode duration : hh.mm (dit is wat lastiger, ofwel de lengte van de decoding of tot hoe laat de decoding moet duren)

 

Dan in de lijst van opgenomen uitzendingen de betrffende file selectren voor auto-decode

 

Vraag me niet waar dat zit allemaal want dat is te lang geleden dat ik met de org.software gespeeld heb

 

Groet,

Daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...