sat_angel Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Is het mogelijk om via telnet de rytec epg opnieuw op te starten (net zoals met de blauwe knop/epg import/manual) ? Ben nu op vakantie en de EPG heeft niet goed ingelezen/gestart.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Telnet eens naar je dreambox (kennelijk kun jij dat op afstand) en doe eens 'ps'. Als er iets rytec-igs in de lijst staat, zou je dat opnieuw kunnen starten vanaf de command-line misschien. Met andere woorden, ik geef je een idee/handreiking, weet niet of het je probleem oplost.
sat_angel Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Bedankt voor de tip, geen rytec achtig iets gevonden. Heb al lopen zoeken maar geen idee wat de epg opstart en binnenhaalt. In de cron(tab) is niks te vinden.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Nieuwe tip dan... Middels telnet het commando 'top' en dan via het menu je epg handmatig verversen. Ik snap uiteraard best dat dat op dit moment geen oplossing biedt... Kun je trouwens niet per http(s) bij je dreambox op afstand?
sat_angel Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Aha via webremote kan het ook Goede tip thanks. EPG is wel opgehaald vannacht.. alleen de EPG van de NL zenders en Filmnet zijn er niet.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ja, via web kun je ook de 'remote' gebruiken. Opgelost nu dus?
sat_angel Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 ja en nee...... ja ik kan inlezen.... nee ik heb nog geen epg op de NL zenders. Denk een Rytec probleem. Alvast bedankt.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik bedoelde meer... Je kunt nu zonder problemen de EPG updaten zoals je dat thuis ook kunt, zonder kunst en vliegwerk... Toch?
Rytec Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Het is geen Rytec probleem maar helaas weer een hostingprobleem van de xmltvepg site. gebruik bijgaande sources file in /etc/epgimport en probeer het eens opnieuw aub. rytec.sources.xml.zip ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
sat_angel Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ik bedoelde meer... Je kunt nu zonder problemen de EPG updaten zoals je dat thuis ook kunt, zonder kunst en vliegwerk... Toch? Ja dat is opgelost. Bedankt.
sat_angel Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Origineel bericht van: Rytec Het is geen Rytec probleem maar helaas weer een hostingprobleem van de xmltvepg site. gebruik bijgaande sources file in /etc/epgimport en probeer het eens opnieuw aub. Heb de nieuwe gebruikt. Nog steeds geen EPG op de NL zenders en Filmnet.
sat_angel Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Gefixed. Alle EPG weer aanwezig. De EPG data file weggegooid en weer opnieuw ingelezen. Thx voor alle tips
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen