p-p-s Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 wie heeft er al ervaringen met bricken, parkeergeld betalen met je mobiel, schijnt goedkoper te zijn groeten chris
mapi Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Heb wel al ervaring met bricken VAN mijn mobiel....... maar MET nog niet Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Sjattuh Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Mijn auto is ook wel eens gebricked toen hij geparkeerd stond... was volgens mij niet met een mobiel. Maar oke, ik heb hier nog nooit van gehoord. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Mijn auto is ook wel eens gebricked toen hij geparkeerd stond... was volgens mij niet met een mobiel. Maar oke, ik heb hier nog nooit van gehoord. Volgens mij snap je het niet En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Pacman Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Maar oke, ik heb hier nog nooit van gehoord. Als je niet weet wat het is, waarom reageer je dan ?
Sjattuh Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 uhm ik zag een grapje en maakte er een achterna. Het is niet zo moeilijk wat het is... poster legt het namelijk uit. Maar in een poging om te voorkomen dat de hele draad ontspoorde met grapjes en mensen die niet tegen grapjes kunnen plaatste ik die laatste zin. Poging mislukt lijkt me. En omdat jullie ook liever reageren dan poster te helpen... zal ik maar googlen? Kijk eens op gelebaksteen . nl maar dan in het engels. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
p-p-s Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 ja hoe het op de website verkocht wordt weet ik wel maar was benieuwd naar ervaringen hiermee positief of negatief groeten chris
mereltje Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Ik gebruik dit http://www.park-line.nl/home_waar.htm Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Busje komt zo Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Ik parkeer met Yellow Brick en ik vind het een uitkomst. Als je de wijk inrijdt waar je moet zijn, noteer je tijdens het langsrijden even het nummer van de parkeerpaal en je zet je auto neer. Vervolgens bel je met je mobiel Yellowbrick en je geeft aan dat je wilt parkeren. Elke 90 min krijg je een sms om je eraan te herinneren dat je geparkeerd staat (kun je instellen). Als je weer weg gaat, bel je Yellowbrick weer en dan hoor je je parkeertijd. vervolgens kun je e.e.a. controleren op het overzicht op hun site. Betalen gaat met incasso. Het voordeel is dat je nooit meer een eind hoeft te lopen naar een parkeerpaal en dat je niet in de stromende regen die paal hoeft te bedienen ( die overigens ook niet makkelijker in het gebruik zijn geworden). Ander groot voordeel is dat je nooit teveel betaalt (als je je niet vergeet af te melden, teminste ). En als je parkeerkosten het tarief van de dagkaart evenaren, wordt ook automatisch niet meer gerekend dan het dagkaart tarief. Nieuwigheidje nu, is dat je ook een kaart krijgt voor in parkeergarages. Dus nooit meer zoeken naar de betaalautomaat. Nadeel is dat het nog niet overal is ingevoerd. Ik zeg: "doen!" (en nee, ik werk niet voor ze) .
p-p-s Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 oke ik ben overtuigd!! groeten chris
Gast jetjepetje Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Je kan het sowieso gratis proberen: www.veronicamagazine.nl/yellowbrick Hoef je niet de gids voor te lezen. Ik heb er al een jaar goede ervaringen mee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen