kyter Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Met dreamstream wil ik vanaf een andere locatie contact maken.Kan dat?zo ja hoe moet je dat dan doen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Origineel bericht van: kyter Met dreamstream wil ik vanaf een andere locatie contact maken.Kan dat?zo ja hoe moet je dat dan doen. Om deze vraag beantwoord te krijgen zul je toch echt meer informatie moeten verschaffen. Bv. Hoe gebruik je het nu precies en hoe exact wil je het gebruiken?
kyter Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Ik wil de dreamstream kunnen benaderen van uit een andere locactie.Ik denk dat je dan iets met je ip en poort moet instellen in je modem?
freaky Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Zit die "locatie" op jou eigen netwerk???? of echt op een ander adres ?? Om beeld te streamen is het antwoord nee.... tenzij je op beide locaties een supersnelle internetverbinding hebt. Maar wat wil je precies doen timers edditten of beeld streamen voor alles is een oplossing dus laat even weten wat je doelstelling is. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
kyter Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Ik wil beeld streamen.dreamstream ik heb op me laptop en is verbonden met een utp kabel ik heb daarmee wel verbinding. maar de bedoeling is dat ik ook op een andere locatie met wifi of utp mijn dreamstream beeld kan krijgen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Buiten je huis neem ik aan, dus via internet... Dat zou betekenen dat je een paar poorten moet openzetten (in je modem) en deze moet routeren naar je dreambox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen