michmelis Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Hallo, ik heb net 10 minuten geleden een DM500HD aangeschaft en wil hem graag flashen met PLI. Ik wil heel graag de juiste manier hoe het helemaal staat beschreven in de Nederlandse taal het liefst en ook waar ik de laatste PLI eraf haal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 tja duizend maal gevraagd en misschien 500 maal beantwoord. klik en je weet het Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michmelis Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Ok en de laatste nieuwe pli? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 my god wat een gebrek als je geen google hebt Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Ja lezen is soms moeilijk vooral als je niet weet hoe Google werkt HI Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen