dst Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Ik lees er hier niets over maar zijn er meer dm800 gebruikers die in standby een halve klok in beeld hebben? Ik heb vandaag nog met succes een software update van open pli gedaan maar de klok blijft maar voor de helft zichtbaar in standby.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Kun je een plaatje plaatsen om eea duidelijk(er) te maken? Staan alleen de uren in het display? Of alleen de minuten? Of alleen de bovenste-/onderste helft?
dst Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Alleen de bovenste helft van de klok is zichtbaar...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Origineel bericht van: dst Alleen de bovenste helft van de klok is zichtbaar... En als ie aanstaat is er geen probleem dus?
dst Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Nee, dan is het display normaal. Het is alleen in standby als de klok wordt weergegeven.
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Even de skin die jij nu gebruikt even verwijderen en daarna weer opnieuw installeren dan zal het weer goed werken.
dst Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 OK bedankt voor de snelle reactie, ik wou hem al opnieuw gaan flashen.
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Soms wordt de file die voor de display is door een update beschadigt is niet erg maar het is geen mooi gezicht.Door de file (skin)opnieuw te installeren is vaak het probleem over. Hier een leuk bestandje om je text in je display te laten bewegen terwijl je kijkt.
Gast MiLo Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Alleen heeft bij OpenPLi de skin geen effect op het display... Dat is gedaan omdat OpenPLi zo meer display types kan ondersteunen.
dst Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Ik heb via dcc nu het scroll lcd pakket geïnstalleerd Hij staat nu in de pakketlijst maar ik zie geen verschil in het display?
Gerard 76 Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Heb je E2 een herstart gegeven? Dat is wel nodig.
dst Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Hij doet het! Leuke wijziging in het display!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen