Neptunus Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Helemaal mee eens hoor! En dan ook nog eens die vreselijk lachband. Het "succes" van dit programma is te danken aan de positie ven RTL4, de hoodrolspelers en de reclame ervoor. Zou dit op Net5 worden uitgezonden was het al van de buis gehaald. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
M_Z Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 En laat ik nou nog nooit het origineel gezien hebben, dan kijk je met andere ogen naar deze Hollandse remake. De herkenbaarheid uit je eigen leven maakt het zo leuk, iedereen heeft wel eens soortgelijke situaties meegemaakt. Ik vind het best grappig en zie die twee best graag samen spelen (Jeroen en Linda). En als je een aflevering gemist hebt, je kunt ze downloaden - binsearch.info zoeken op iigoj M_Z
Neptunus Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Ik vind Linda erg goed als Cheryl Morero in Gooische Vrouwen maar in Iedereen is gek op Jack is het toch een stuk minder. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Pjotrb Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Ik heb zaterdag getracht te kijken, maar heb het geen tien minuten volgehouden. Ik had het deze keer vóór de reclame al weer gezien. Kijkcijfers van dit programma gaan ook onderuit. Het begon met 2 miljoen, vorige week 1,6 en afgelopen zaterdag nog 1,4 miljoen. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
edbe Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 dus binnenkort ook weer van de buis 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen