David1980 Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Ontvangen de rebox 9000 gebruikers nog wel kaart updates De datum op me kaart, staat altijd, `bijna 2 maanden vooruit'. En om de 2 a 3 dagen ging de datum weer naar voren. Nu is al 16 dagen lang de datum van me kaart niet veranderd. Dus ik vraag me af, ontvangen de rebox 9000 gebruikers nog wel kaart updates? Misschien dat andere Rebox-9000 gebruikers eens kunnen kijken, of het bij hun wel goed gaat. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Moderator ceesv Geplaatst: 27 februari 2011 Moderator Geplaatst: 27 februari 2011 Bij mij staat de kaart op dit moment op 2011.04.16 CanaalDigitaal is de laatste tijd bezig geweest met onderhoud, en daardoor is er een (tijdelijke) verandering van het updaten van de kaart. Rond 17 februari, na nachtelijk onderhoud, moest ik de kaart opnieuw activeren, waarna een fout in de rechten van deze kaart gecorrigeerd was, en alles weer werkte naar behoren. De kaart heeft toen met de 2e datum nog meerdere dagen op 17.02 gestaan, maar gaf toch beeld alhoewel die datum al gepasserd was. Tot zover ik het kan beoordelen, zijn er op dit moment geen problemen met de kaartlezer van mijn 8000 en Canaaldigitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
David1980 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Okay Cees, dus ik ben niet de enige. Misschien dat andere ook even kunnen of willen kijken, naar de datum. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
noes Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 rebox 9000 onderste kaartlezer staat nu op 2011-04-10 zowel management als 006A noes
Moderator ceesv Geplaatst: 27 februari 2011 Moderator Geplaatst: 27 februari 2011 Je kan altijd via Mijn Canaaldigitaal een activatie aanvragen, en kijken wat er met de datum gebeurt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
David1980 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: ceesv Je kan altijd via Mijn Canaaldigitaal een activatie aanvragen, en kijken wat er met de datum gebeurt. Dat heb ik gedaan Cees, maar er veranderd niets namelijk (( UPC Horizon + Samsung EU55D8000
David1980 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Okay. De datums die ik nu kan zien staan nu beide op 30 april 2011 Ik heb eerst even de laatste software er weer op gezet, en de fabriekinstellingen terug gezet, want me Rebox begon een beetje raar te doen de laatste tijd. [Niets bijzonders, Windows moet je ook wel eens opnieuw installeren, als het een beetje in de soep gaat lopen] Daarna een heractivatie aan gevraagd. Op een gegeven moment stond wel het managment op 30 april, maar waar CD bij staan veranderde niet. Toen even een CD module er in gestopt, en even later stonden beide datums op 30 april 2011 Afwachten maar wat de toekomst gaat brengen. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen