Big fellow Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: toeter misschien is overdruk iets voor je Ik heb MAVO... hoe maak ik overdruk? Meer lucht toevoeren in je huis dan afvoeren... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Sjattuh Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Geplaatst: 28 februari 2011 Origineel bericht van: Big fellow Meer lucht toevoeren in je huis dan afvoeren... Uhm... dat lijkt me nogal onbegonnen werk Ik kan de deur eventueel draaien met een kleine aanbouw, dan staat hij iig weg van de regenkant, dan een glazen kast/entree eromheen en ik ben klaar. Of ik probeer gewoon een goede dorpel met weldorpel op de deur... Ik laat het wel weten Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
naitsirhc Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: toeter misschien is overdruk iets voor je Niet teveel natuurlijk, want dan krijg je de deur niet meer open Und TschjuB
pearlpeter Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 In belgie plakken ze ducktape op de deur en dorpel. Dan komt er ook geen water meer naar binnen.
zonnig Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Waarbij je "dorpel" niet moet verwarren met "deurbel" AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen