stabiel Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Hoe kunnen de opnames op een usb harddisk aan gesloten op een Panasonix TX-P50V20 uitgelezen worden op een PC? Ik heb een uitneembare 2,5 sata harddisk in een losgekochte usb hardiskbehuizing. De opnames zijn alleen op de TV uitleesbaar waar ze mee opgenomen zijn in een appart format - ik vraag dus niet hoe ik een harddisk aan een pc kan aansluiten!
HD_freak Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: stabiel Hoe kunnen de opnames op een usb harddisk aan gesloten op een Panasonix TX-P50V20 uitgelezen worden op een PC? Ik heb een uitneembare 2,5 sata harddisk in een losgekochte usb hardiskbehuizing. De opnames zijn alleen op de TV uitleesbaar waar ze mee opgenomen zijn in een appart format - ik vraag dus niet hoe ik een harddisk aan een pc kan aansluiten! Voor zover mij bekend gaat dat NIET lukken.... de opgenomen programma's zijn op dusdanige wijze gecodeerd dat alleen de originele TV ze kan weergeven...heeft iets te maken met rechten? Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 kijk eens of Fusion Filesysteem Reader er mee overweg kan had dat eens gelezen elders dat die ook voor pana-discs gebruikt kan worden... (niet zeker) ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen