Gast Duolist Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 OK, het is duidelijk: Newnigma ondersteunt geen orbitpositie. Als je weer PLi-er wordt, is alles gelijk in orde!
Atrax Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Geplaatst: 1 maart 2011 Aahh de aap uit de mouw. Tja wat nu... Ik zou graag weer naar PLI gaan want daar ben ik veel meer los op Kan ik ook mijn eigen ppanels weer gebruiken. Ik heb van mijn laatste goede versie nog een .nfi gemaakt. Zal es kijken of ik van deze een nfi kan trekken dan ga ik weer met vriend(en) Pli in zee. het was ook de bedoeling de dvb-t drivers hiervan te isoleren. Weet jij overigens of ik een .ipk download (uit de feed) kan vangen op mijn box?
Gast Duolist Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Tsjaa, ik zou het wel weten: rappo klappo terug naar PLi! En dan heb je de user-skin al klaar liggen.
oldebroek Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: Duolist OK, het is duidelijk: Newnigma ondersteunt geen orbitpositie. Als je weer PLi-er wordt, is alles gelijk in orde! Broodje aap De standaard skin in NN2 geeft toch ook de sat+positie aan? Waar halen ze die vandaan dan..... Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Gast Duolist Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: Duolist OK, het is duidelijk: Newnigma ondersteunt geen orbitpositie. Als je weer PLi-er wordt, is alles gelijk in orde! Broodje aap De standaard skin in NN2 geeft toch ook de sat+positie aan? Waar halen ze die vandaan dan..... Nou, ik zou zeggen: aan de slag dan! Zoals gezegd: ik gebruik geen Enigma, dus dat kan ik hier ook niet testen. Wat nu duidelijk is, is dat de renderer die PLi daarvoor gebruikt, in Enigma niet beschikbaar is. En dat heeft helemaal niets met een aap te maken....
oldebroek Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: Duolist OK, het is duidelijk: Newnigma ondersteunt geen orbitpositie. Als je weer PLi-er wordt, is alles gelijk in orde! Broodje aap De standaard skin in NN2 geeft toch ook de sat+positie aan? Waar halen ze die vandaan dan..... Nou, ik zou zeggen: aan de slag dan! Zoals gezegd: ik gebruik geen Enigma, dus dat kan ik hier ook niet testen. Wat nu duidelijk is, is dat de renderer die PLi daarvoor gebruikt, in Enigma niet beschikbaar is. En dat heeft helemaal niets met een aap te maken.... Om te beginnen zou ik de skin van de feed van NN halen en niet de PLI version gebruiken (en misschien kijken hoe ze dat gedaan hebben in de gewone kerni versie-die zonder R2 aan het eind dus, die wijst standaard de sat+positie) Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Gast Duolist Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: Duolist OK, het is duidelijk: Newnigma ondersteunt geen orbitpositie. Als je weer PLi-er wordt, is alles gelijk in orde! Broodje aap De standaard skin in NN2 geeft toch ook de sat+positie aan? Waar halen ze die vandaan dan..... Nou, ik zou zeggen: aan de slag dan! Zoals gezegd: ik gebruik geen Enigma, dus dat kan ik hier ook niet testen. Wat nu duidelijk is, is dat de renderer die PLi daarvoor gebruikt, in Enigma niet beschikbaar is. En dat heeft helemaal niets met een aap te maken.... Om te beginnen zou ik de skin van de feed van NN halen en niet de PLI version gebruiken (en misschien kijken hoe ze dat gedaan hebben in de gewone kerni versie-die zonder R2 aan het eind dus, die wijst standaard de sat+positie) Ja, dat lijkt me nogal logisch. Doe je het ook even?
Catastrofus Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Ik bedoel maar. We wachten vol verwachting op wat oldebroek, die weet hoe het moet, gaat opleveren. Of niet, als hij er achter komt hoeveel tijd het kost... Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: oldebroek OK, het is duidelijk: Newnigma ondersteunt geen orbitpositie. Als je weer PLi-er wordt, is alles gelijk in orde! Broodje aap De standaard skin in NN2 geeft toch ook de sat+positie aan? Waar halen ze die vandaan dan..... Nou, ik zou zeggen: aan de slag dan! Zoals gezegd: ik gebruik geen Enigma, dus dat kan ik hier ook niet testen. Wat nu duidelijk is, is dat de renderer die PLi daarvoor gebruikt, in Enigma niet beschikbaar is. En dat heeft helemaal niets met een aap te maken.... Om te beginnen zou ik de skin van de feed van NN halen en niet de PLI version gebruiken (en misschien kijken hoe ze dat gedaan hebben in de gewone kerni versie-die zonder R2 aan het eind dus, die wijst standaard de sat+positie) Ja, dat lijkt me nogal logisch. Doe je het ook even? 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
oldebroek Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 << Ja, dat lijkt me nogal logisch. Doe je het ook even? >> Dacht het niet (ik ben ook dik tevreden met de standaardskin in NN), wilde ook niet negatief zijn over je hulp en natuurlijk super dat je medesatters wilt helpen maar natuurlijk wel goed beginnen met bijvoorbeeld de vraag: staat show sat position aan in het menu? (blauw > newnigma2 services > osd settings > show sat position = on) en dan ook even kijken in de "gewone" NN kerni (wijst de positie) hoe ze dat gedaan hebben voor je zegt het werkt op PLI dus nn is bagger Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Catastrofus Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Ik kan me niet herinneren dat iemand heeft gezegd dat nn bagger is. Hij geeft alleen maar aan dat zijn wijziging werkt op PLi. Origineel bericht van: oldebroek << Ja, dat lijkt me nogal logisch. Doe je het ook even? >> Dacht het niet (ik ben ook dik tevreden met de standaardskin in NN), wilde ook niet negatief zijn over je hulp en natuurlijk super dat je medesatters wilt helpen maar natuurlijk wel goed beginnen met bijvoorbeeld de vraag: staat show sat position aan in het menu? (blauw > newnigma2 services > osd settings > show sat position = on) en dan ook even kijken in de "gewone" NN kerni (wijst de positie) hoe ze dat gedaan hebben voor je zegt het werkt op PLI dus nn is bagger 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast Duolist Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: oldebroek en dan ook even kijken in de "gewone" NN kerni (wijst de positie) hoe ze dat gedaan hebben voor je zegt het werkt op PLI dus nn is bagger Nogmaals: ik wacht op je actie. Ik gebruik geen Enigma, dus dat kan ik ok niet bekijken. En waar je die bagger vandaan haalt is me een raadsel: je zou zo mee kunnen doen aan de verkiezingscampagne....... Maar ik heb een beetje genoeg van dit geneuzel: ik wil graag helpen, dat heb ik ook geprobeerd, maar zo kom ik absoluut niet verder. En ik weet dondersgoed hoe je zo'n kleine wijziging moet inbrengen.
Atrax Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt Doulist, ik heb de 2e versie van de skin_user.xml werkend onder pli 2.0. Ziet er keurig netjes uit!! Nu de usb tuner nog aan de praat zien te krijgen. Ik heb de juiste driver maar hoe activeer ik de usb tuner (usb device) Ik heb de plugin "enigma2-plugin-extensions-usbtunerdpanel_0.2_all.ipk" erin gezet. Deze ziet de tuner en vandaar uit kun je deze installeren. Ja en als je dat doet.... "newnigma2 firmware not detected"... Zo jammer weer.... Kan ik de image naam niet even faken? Dat weet jij vast wel. Het is geen sh-script wat even aan te passen is maar .pyo scripts. Zijn die aan te passen of terug te compileren?
Gast Duolist Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Ik denk dat je het beste even op het PLi-forum te rade kunt gaan voor mogelijkheden die aan de praat te krijgen. Er is de laatste paar dagen nogal wat gewijzigd op dat gebied. Bovendien kan je daar vrijuit praten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen