Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Ik zag dat Cinenova op hotbird uitzendt, ik zie hem alleen niet in de kanalenlijst van M_Z staan. Weet iemand of cinenova uberhaupt te ontvangen is ? Ander vraagje: Als ik thuis een monoblock gebruik en op de camping een enkele lnb kan ik de receiver bij allebei de lnb's gebruiken ? Ik las iets over hotbird=A en astra=B, dat zou dus betekenen dat de kanalenlijst maar op 1 manier kan en ik de receiver dus maar op 1 van de 2 lnb's/lokaties kan gebruiken. Of begrijp ik dat verkeerd ?
Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Cinenova is gecodeerd in CryptoWorks. Ik kan ze zien met een gemodificeerd UPC (Amsterdam) kaartje. Is niet veel soeps, maar in elk geval geen voetbal zoals bij Canal +..
Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 @jimmydewit Voor zover ik het begrepen heb, kun je in het menu van jou philips instellen hoeveel lnb's er aangestuurt moeten worden. Dus zou je dan voor thuis in kunnen stellen, 2 lnb's astra en hotbird en voor de camping 1 lnb. Ik denk als je even zoekt in de oude topic's dat er wel wat tussen zit want er is kort geleden een zelfde soort vraag beantwoord. Suc6 Passie99
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen