Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 ... maar of de dreambox dat ook vindt... Dat weet ik niet...
Gast Duolist Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac ... maar of de dreambox dat ook vindt... Dat weet ik niet... Anders draait de andere kant de zaak wel om. Mag geen probleem zijn.
Dreamer AB Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Duolist En ik zit daar helemaal niet te wachten op een bridge om de afstand van ongeveer 0,75m tussen de beide apparaten te overbruggen. Dan is het simpel, een cross-cable gebruiken en zorgen dat beide apparaten een verschillende IP-adres hebben, zelfde netmask en dat de dreambox de laptop ziet als Gateway. Als je Windows ICS gebruikt, dan deelt deze via DHCP een adres uit aan de box. Niet nodig om vanalles in te stellen. DM 500+ DM 800 HD PVR DM 7000-S (voorheen) Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen