kkkkk Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 heeft iemand zo iets gehad ik heb melody aflam ( arabsat 26 E ) wel beeld maar geen geluid , waar kan het aan liggen ?
Mr_Virtual Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Op Kingofsat zie ik dat ze een nieuwe PID hebben. Ik kan het nu niet controleren omdat mijn Dreambox opgestuurd is voor reparatie, maar dacht altijd dat de zenders van Melody etc. niet te ontvangen waren in Nederland. Misschien even opnieuw scannen, of iets met de audio knop op je afstandsbediening. http://nl.kingofsat.net/find.php?question=Melody+Aflam&Submit=Zap
dst Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Ja klopt ook na opnieuw laten scannen. Stilstaande beelden en geen geluid.
kkkkk Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 nee het helpt niet en nog mooier , op mijn 7020 op dezelfde schotel met twin lnb wel geluid
dst Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Druk ik op de gele (pauze) toets en dan weer en beeld met geluid. Vraag me niet hoe het kan....
hayman Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 wow dat ga ik proberen het werkt ECHT 65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen