Ga naar inhoud

CDS huurt 5de transponder op Astra3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

8PSK heeft niets met cams te maken... je powercam kan iets anders op die transponder niet aan... Tja hij is dan ook niet gecertificeerd voor CDS...

Of de powercam kan de 61 Mbps of verslikt zich ergens aan de vele ECMs op die transponder.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Wat het is, is het, maar de officiële module van Canal Digitaal heb ik destijds omgeruild voor een Powercam, omdat de Canal Digitaal module voortdurend hikkende beelden gaf.

Wat heb ik dan aan zo`n module als die wel gecertificeerd is maar alles laat hikken?

De Powercam werkt overigens probleemloos op alle andere zenders van Canal Digitaal, behalve dan History HD en Eurosport HD.

Ik vraag mij af, welke module er nog anders geschikt zou kunnen zijn in combinatie met mijn Topfield 7700 HDPVR.

De Mediauardcam van CD hikt, de Powercam laat History HD en Eurosport HD buiten beeld, what`s next?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

Ik heb een gecertificeerde Smart Titanium V2 in mijn bezit en een gecertificeerde cam.

Raad eens waarmee ik problemen heb: het openen van History HD en Eurosport HD. Soms lukt het, dan weer niet en moet eerst langs andere zenders te worden gezapt om bij het terugzappen dan uiteindelijk dan toch beeld te krijgen.

Dus ook met gecertificeerde spullen werkt het niet altijd.

Greets

Geplaatst:

In welke TV/ontvanger werkt het dan niet??? Want met een CI heb je niet alleen met de CI te maken. Ook de TV/Ontvanger moet dan gecertificeerd zijn.

Eigenlijk is dit wel offtopic... misschien toch ergens een ander draadje starten over CIs die niet willen werken op HistoryHD en EurosportHD... daar het met de codering te maken heeft en niet met 8PSK...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat

Eigenlijk is dit wel offtopic... misschien toch ergens een ander draadje starten over CIs die niet willen werken op HistoryHD en EurosportHD... daar het met de codering te maken heeft en niet met 8PSK...

Goed idee,nu weer on topic over de 5e transponder op 23,5E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen