tibetan spaniel Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Ik heb sinds vorige week een DM7025+, ik heb Henksat gedownload en als ik dit upload naar mijn dreambox dan vind deze de televisie kanalen niet terug. Ik heb dan de dreambox zelf laten zoeken en dan werken de zenders. Als ik dan met dreamboxedit de lijst open die de ontvanger zelf gezocht heeft dan is hierbij de frequentie van bv ned 1: 12.522.00 en bij henksat is dit 12.515.00. Bij net 5 is dit bij de dreambox: 12.574.250 en bij henksat: 12.574.000. Door de dreambox zelf te laten zoeken ben ik wel een paar zenders die bij henksat wel staan kwijt maar de favorieten van henksat blijven wel bestaan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat de kanalen van henksat wel werken?
mebo870 Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Je zit daar vermoedelijk met een slechte werkende lnb die de frequentie(LO)verkeerd omzet. Kan je de dreambox niet even uittesten op een andere schotel The key to happiness. Stay away from idiots
tibetan spaniel Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Neen, ik heb maar 1 schotel staan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Het kan inderdaad veroorzaakt worden door een LNB die niet lekker (meer) werkt. Je zou het kunnen proberen met een nieuwe LNB om te kijken of dat inderdaad de oorzaak was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen