henk1982 Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 hoi mijn naam is henk en ik heb een dreambox 800hd. nu is mn probleem dat ik via iemand mn zenders e.d regelt maar het is 9 van de 10 x gekloot met geen beeld wel beeld of freeze.soms is t weken goed en dan weer niet. stuur maar een pbtje of reageer gewoon. hoop dat iemand mij kan helpen.
Skotelke Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Hier geen problemen, Canal digitaal regelt mijn zenders en het gaat nu ff goed. Op onbezaaide velden groeit geen gras
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Waar doel je nu op? 1. Niet goed afgestelde schotel/LNB's 2. Het delen van een abonnement? Voor afstellen van je schotel etc. ben je hier aan het goede adres, maar als het over het delen van een abonnement gaat ben je op het verkeerde board... Dah mag dus nie...
Mojo Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Henk. Jouw "provider" kan jou helpen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerard 76 Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 via iemand mn zenders e.d regelt Dit lijkt op wan-sharing en dat bespreken we hier niet. Heb je een kaart,en hoe zit die erin? Met de chip naar beneden? Ik gooi dit draadje dicht, tenzij je kunt aantonen dat je gewoon een smartcard hebt. Dan stuur me maar een PM en doe ik 'm weer open.
Aanbevolen berichten