Ga naar inhoud


[Premium HD] C lijn in Azbox, wie kan me helpen?


wirin

Aanbevolen berichten

Hallo Satvrienden,

 

Ik heb sinds vorig week een Azbox gekocht de Premium HD. Ik ben nu al een week bezig om daar mijn C lijn in te doen. Dit wil mij niet lukken. Weet iemand hoe het werkt en zou mij uit willen leggen hoe dat moet? Ik heb de Multicas geprobeerd en de onderstaande link:http://www.***geen-reclame***/forum/ubbthreads.php/topics/41799/CCcam_2_1_1_Tutorial_for_AzBox

 

Ik kom er helemaal niet mee uit.

Mijn dank is bijvoorbaat al zeer groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Wirin,

 

Wat ik heb gedaan is het volgende.

 

Op de AZbox Multicas gedownload vanuit OpenXas. Daar heb ik de verschillende dingen geinstalleerd namelijk het IP-adres van de server (bij mij dus het ip-nr van mijn DB waar de kaart in zit), de poort bijv. 12000, de gebruikersnaam bijv. Kamer1, het wachtwoord bijv. 001, bij connect login en vervolgens bij server active enable ingevuld. Daarna heb ik het opgeslagen.

 

Het kan haast niet anders dan dat het werkt. Het mooie is dat je bij de AZbox alles met de afstandsbediening kan doen. Let wel op dat gebruikersnaam en wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn.

 

Mocht het niet lukken, laat het dan even weten.

 

Succes en groeten Joop

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook zien of de login succesvol is.

in dit zelfde menu. Staat geloof ik boven waar je enable ziet.

Opnieuw opstarten van ontvanger kan misschien ook nodig zijn.

Bij opstarten zie je ook vlug of de login succesvol is.

De Multicas is wel geactiveerd?

Anders werkt ie nog niet.

 

 

 

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap er helemaal niks meer van. Met de software heb ik de c lijn erin gezet. Ik zie hem nergens terug in mijn box en ik heb geen beeld. Als ik hem uilees met hetzelfde software, dan zie ik hem wel. Hij zit dus wel in de box. Wat doe ik verkeerd? Moet ik misschien een andere software in doen? Heeft iemand een betere software?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een manier:

 

- zet je C-regel in een normale CCcam.cfg;

 

- FTP de file naar je AZbox in de map /PLUGINS/OpenXCAS/MultiCAS;

 

- nu met de AB naar het menu waar je je CCcam gegevens moet invullen;

 

- druk op de blauwe knop van je AB, de .cfg file wordt nu automatisch in het menu ongevuld;

 

- zet de onderste regel op 'enable';

 

- druk op de rode knop op je AB om de gegevens te saven;

 

- klik op 'login' en . . . . . beeld!

 

Als dit niet werkt zou ik een schone installatie doen, waarbij je vooraf de user programm ruimte 2x formatteert.

Ik ga er dan wel vanuit dat je C-regel goed is en dat je ook een goede kanalenlijst gebruikt.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in het menu kom en ik probeer de blauwe toets in te drukken, dan gebeurt er niks. Hij blijft aangeven Data Loading maar ik kan niks indrukken en hij doet ook niks. Kan het aan de software liggen? Welke is het beste die ik kan gebruiken? Ben nu al dagen bezig, wordt nu een beetje moe ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

 

Als je scherm op data loadinh blijft hangen , kan je de gegevens nooit opslaan.

Multicas eruit en andere versie nemen in plug-ins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo wirin

 

Welke FW heb je erin zitten, heb zelf op dit moment een HD+ en die draait uitstekend op 0.9.5301 met laatste Multicas en die kan je zo met de AB instellen.

Als jij praat over een nieuwe Premium HD dan denk ik dat je genept bent want die worden allang niet meer gemaakt.

 

Groet Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem nu helemaal verpest. Ik heb een software erin gedaan (enigma) via een usb stick en nu geeft hij alleen een ip adres aan. Hij start niet meer door. Weet iemand hoe ik hem tot leven kan roepen? Het zit niet mee! Weken al bezig en geen beeld!

Wie kan me vertellen hoe ik hem tot leven kan roepen? Alvast mijn hartelijke dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wirin
Heb hem nu helemaal verpest. Ik heb een software erin gedaan (enigma) via een usb stick en nu geeft hij alleen een ip adres aan. Hij start niet meer door. Weet iemand hoe ik hem tot leven kan roepen? Het zit niet mee! Weken al bezig en geen beeld!
Wie kan me vertellen hoe ik hem tot leven kan roepen? Alvast mijn hartelijke dank.

Hallo,

Dat word een jtag. Neem contact met je dealer op of rechtstreeks met de importeur ze zullen je zeker verder helpen.

Greetz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...