Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag de Pace 7141 voorzien van de nieuwste HD-Fastscanlijst. Om vervolgens te moeten constateren

dat er bij mij nog steeds geen geluid bij de BBCi-Kanalen

zit.

Zijn er meer mensen met dit probleem in combinatie met de Pace 7141 ?

Geplaatst:

Ik denk dat dat eigen is aan die toestellen en dat het simpelweg niet mogelijk is dat geluid door te geven.

Greets

Geplaatst:

Ook bij mij op m'n beide pace 7141 geen geluid op de BBCi zenders jammer genoeg , ik heb al naar veel instellingen gezocht maar helaas. Ik vroeg het mezelf eigenlijk ook al af hoe dat komt omdat m'n oude 2210 wel geluid geeft op die zenders. Ik ben erg nieuwsgierig of er een oplossing voor komt of misschien al is middels een instelling ergens.

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Geplaatst:

de sd lijst maakt geen verschil, ik denk dat er een software aanpassing nodig is dus misschien dat canal digitaal er een keer naar kan kijken... dus dan zal het nog wel een poosje duren, verder werkt die 7141 eigenlijk best wel goed genoeg als je gewoon de nederlandse en de free to air zenders wilt bekijken

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen