Gast philip7 Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ik kan geen MPEG4 krijgen Weet u hoe dat moet bij het scannen Ik zit al n maand in de problemen Alvast bedankt Oh Ja de 23° ontvanst is 90% rijnmond etc prima Ik heb gewoon de indruk dat hij bij het scannen de mpeg4 overslaat op n azbox heb ik hetzelfde probleem met dien verstande dat NED1HD wél is gevonden en werkt
Moderator ceesv Geplaatst: 3 maart 2011 Moderator Geplaatst: 3 maart 2011 Welkom op dit forum. De HD zenders worden bijna allemaal in DVB-S2 uitgezonden. Geef in het zenderzoek menu eens een nieuwe transponder in, met de gegevens van de HD transponder die je wilt ontvangen. Voor Nederland 2 HD is dit bijvoorbeeld: Astra 3B 11739.00 V DVB-S2 QPSK 27500 5/6 Hiermee moet het gaan lukken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast philip7 Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Ja , - - gedaan maar dat hielp niet Toen heb ik met tegenzin het de héle decoder ge-leegd en laten zoeken dat gebeurt dan automatisch - nog steeds niets kan het de CAM zijn ? - Aston 1.05 De software van de humax is nooit ge-updated Werkt het bij jou allemaal goed ?
satencom Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Je zal een andere module moeten kopen deze module die nu hebt, is niet geschikt voor hd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Olie B Bommel Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 met de canaaldigitaal ci module met de wereld bol er op wekt het prima, aston 1.05 niet ik had het zelfde probleem 1
Aanbevolen berichten