ronaldsl Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Hoi, Mn vader heeft net een nieuwe computer (W7) waar de printer 'aanhangt'. Ik zie bij de andere twee XP computers wel de W7 computer maar niet de printer, terwijl ik zeker weet dat ik die gedeeld heb...(kan trouwens ook wel bestanden over en weer zetten...) Iemand een idee ? Groet, Ronald
jeevanhoof Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Hoi, ik denk niet dat je de printer zo maar ziet staan. Je gaat op de XP computer naar een netwerkprinter moeten laten zoeken. ALs de printer met W7 dan aan staat zou hij de printer moeten vinden. De printer komt dan bij je printers te staan. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Sjattuh Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Je moet de printer delen, dan kunnen je XP machines hem zien. klik hier De video is ingesproken door Michel's vrouw . Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Je moet de printer delen, dan kunnen je XP machines hem zien.klik hier De video is ingesproken door Michel's vrouw . En als je geen Engels kent heb je er geen BAL aan, waarom niet gezocht op een Nederlandstalige uitleg? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Sjattuh Je moet de printer delen, dan kunnen je XP machines hem zien.klik hier De video is ingesproken door Michel's vrouw . En als je geen Engels kent heb je er geen BAL aan, waarom niet gezocht op een Nederlandstalige uitleg? Iets lager kijken, en als je de URL bekijkt, dit is de NL versie van de windows site. De video is er slechts als toevoeging, de uitleg staat eronder. En om eerlijk te zijn... wie spreekt er vandaag de dag geen engels...? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Citaat: En om eerlijk te zijn... wie spreekt er vandaag de dag geen engels...? Ja, natuurlijk, maar daar gaat het niet om, S4A is Nederlandstalig en laten we dat zo houden, het komt al vaak genoeg voor dat Moderatoren de zaak vertalen en dat zal toch niet de bedoeling zijn. We worden al genoeg ver-Engelst (oeps wat een vreemd woord) En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: En om eerlijk te zijn... wie spreekt er vandaag de dag geen engels...? Ja, natuurlijk, maar daar gaat het niet om, S4A is Nederlandstalig en laten we dat zo houden, het komt al vaak genoeg voor dat Moderatoren de zaak vertalen en dat zal toch niet de bedoeling zijn. We worden al genoeg ver-Engelst (oeps wat een vreemd woord) Nogmaals, kijk eens wat verder dan. Het is de Nederlandse site met Nederlandse uitleg. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Poetsdoekje ik snap jou pleidooi niet hoor? Het is de Nederlandstalige website van microsoft Het ganse proces dat je moet doorlopen is in het Nederlands uitgeschreven. Enkel het (begeleidende) filmje is in het Engels. Als microsoft ieder filmpje in alle wereldtalen moet maken kunnen we wachten tot 2020 voor er een nieuwe windows uitkomt iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Poetsdoekje Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Citaat: Poetsdoekje ik snap jou pleidooi niet hoor? Het filmpje is in het Engels, vandaar Citaat: Als microsoft ieder filmpje in alle wereldtalen moet maken Ze hebben genoeg personeel in dienst. Maar wat mij betreft weer terug naar het onderwerp waar het om ging. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen