Jan Ambers Geplaatst: 4 maart 2011 Delen Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb hier een Inverto IDL7000 wiens VFD display niet meer zo duidelijk is, kan er ingegrepen worden in de harware of is een soft herinstelling mogelijk zodat die harder gaat oplichten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 7 maart 2011 Delen Geplaatst: 7 maart 2011 Ingrijpen in de hardware is heel lastig als er geen schema voorhanden is. In de software wordt dit niet geregeld, het is meer een kwestie van de levensduur van het display. Bij mij is de aftakeling (van het display! ) ook al zichtbaar. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Duolist Geplaatst: 7 maart 2011 Delen Geplaatst: 7 maart 2011 Origineel bericht van: JosFop4Sat Bij mij is de aftakeling (van het display! ) ook al zichtbaar. Alleen van het display?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen