Satfreaked Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Beste Satvrienden. Ik wil toch nu eens met succes een CCcam zelf installeren en wil eens kijken of ik hier de juiste weg kan vinden. 1. Welke bestanden heb ik precies nodig en welke versie CCcam. 2. Gaat dit met handmatig of moet je hem in de TMP zetten.? 3. ja kan ook PLI nemen maar zelf installeren vind ik ook wel weer leuk om te doen. Iemand die me kort kan uitleggen hoe en wat. Satfreaked.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 CCcam 2.2.1 is de nieuwste. Je moet wel even duidelijk opletten dat je de juiste pakt, voor Enigma1 of Enigma2. En het kan door de boel in /tmp te zetten.
Satfreaked Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 He man Bedankt voor je Reply Ja dat is juist mijn vraag . !! Welke is voor E2 en welke voor E1. En welke installeerd zichzelf via de tmp. ? en hoe deed je dat ook alweer. In de tmp zetten is duidelijk maar dan.. ??? Satfreaked.
Loui (K) Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 E1 is voor oudere boxen zoals de Dm 500/DM7000 ezv.E2 is voor de nieuwe generatie SE/HD boxen zoals DM500HD DM800 DM8000 daar zit het verschil.En vaak staat het er ook bij voor welk type. Kijk Hier anders even.
Mojo Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Maakt het nog uit voor welke E2 image het is? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Loui (K) Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Origineel bericht van: Mojo Maakt het nog uit voor welke E2 image het is? Als het goed is staat dat erbij welke image de Cccam geschikt is,anders gewoon testen.
Satfreaked Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Geplaatst: 18 april 2011 Even een Vraagje nog.../ Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zet het in de /tmp en dan 755 geef ik het. Maar moet ik dan herstarten en dan onder de Blauwe knop kijken ( waar ) en of direct zonder reboot. Satfreaked.
Loui (K) Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Origineel bericht van: Satfreaked Even een Vraagje nog.../ Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zet het in de /tmp en dan 755 geef ik het. Maar moet ik dan herstarten en dan onder de Blauwe knop kijken ( waar ) en of direct zonder reboot. Zet dit bestand maar eens in je root van de box,en ga dan naar Menu Instelling Softwarebeheer en klik dan op Installeer lokale extentie dan installeer je deze plugin en je hebt hierna alles tot je beschikking.
yill Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 ik heb dat bestand geinstalleert zoals u beschrijft,maar kijk nu onder PacketManeger staat ie er niet. mijn vraag is dan aan u waar kan ik deze plugins vinden????????????? bedankt alvast.. Zet dit bestand maar eens in je root van de box,en ga dan naar Menu Instelling Softwarebeheer en klik dan op Installeer lokale extentie dan installeer je deze plugin en je hebt hierna alles tot je beschikking.
mobieltje Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Na een reboot of herstart van je box zie je de plugin wel. Grts.
yill Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 hallo nog een vraagje a.u.b.. moet ik eerst de oude cccam verwijderen om de nieuwe te kunnen installeren want ik heb het geprobeerd het over te laten schrijven maar het lukte niet.. zoja hoe verwijder ik de oude..?? alvast bedankt
Mojo Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: Satfreaked Even een Vraagje nog.../ Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zet het in de /tmp en dan 755 geef ik het. Maar moet ik dan herstarten en dan onder de Blauwe knop kijken ( waar ) en of direct zonder reboot. Zet dit bestand maar eens in je root van de box,en ga dan naar Menu Instelling Softwarebeheer en klik dan op Installeer lokale extentie dan installeer je deze plugin en je hebt hierna alles tot je beschikking. Ik heb deze addon geïnstalleerd en kom deze ook tegen bij de applicaties. Als ik de extra url wil downloaden voor new dream elite dan zie ik deze niet na een herstart inder blauw, blauw. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
MR_B Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 In welke map staat alleen het CCcam bestand ? Niet de Cfg. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Loui (K) Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 He man Bedankt voor je Reply Ja dat is juist mijn vraag . !! Welke is voor E2 en welke voor E1. En welke installeerd zichzelf via de tmp. ? en hoe deed je dat ook alweer. In de tmp zetten is duidelijk maar dan.. ??? Welke box heb je welk merk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen