Loui (K) Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Mij is wat opgevallen,Ik gebruik al maanden OpenPli met als skin Magic EHD.voorkort was in de kanalenlijst het lopende programa in geel gekleurd,maar nu is dat Grijs van kleur.is dat aangepast of mis ik een regel in mijn Skin.xml?Moet er even bij zeggen dat ik gisteren de laatste OpenPli 2.0 op de box heb geflasht met secondstage 82 erin.
Catastrofus Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Zie http://www.pli-images.org/forum/viewthre...740#post_189740 Origineel bericht van: Loui (K) Mij is wat opgevallen,Ik gebruik al maanden OpenPli met als skin Magic EHD.voorkort was in de kanalenlijst het lopende programa in geel gekleurd,maar nu is dat Grijs van kleur.is dat aangepast of mis ik een regel in mijn Skin.xml?Moet er even bij zeggen dat ik gisteren de laatste OpenPli 2.0 op de box heb geflasht met secondstage 82 erin. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Loui (K) Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 Idd ik denk dat ik naast Sat4all mijn grootste site toch ook maar eens meer naar de Plisite moet gaan.hihi
Henksat Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Idd ik denk dat ik naast Sat4all mijn grootste site toch ook maar eens meer naar de Plisite moet gaan.hihi Ik begrijp ook niet dat je dit soort vragen hier stelt. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Harley Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Loui (K) Idd ik denk dat ik naast Sat4all mijn grootste site toch ook maar eens meer naar de Plisite moet gaan.hihi Ik begrijp ook niet dat je dit soort vragen hier stelt. Ik wel, daar moet je maar afwachten of je antwoord krijgt. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 ach, beter geen antwoord dan een onjuist of totaal irrelevant antwoord
Loui (K) Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb de skin al weer aangepast in oude staat hersteld.
Gast Duolist Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Loui (K) Idd ik denk dat ik naast Sat4all mijn grootste site toch ook maar eens meer naar de Plisite moet gaan.hihi Ik begrijp ook niet dat je dit soort vragen hier stelt. Ik wel, daar moet je maar afwachten of je antwoord krijgt. Origineel bericht van: Pedro Newbie ach, beter geen antwoord dan een onjuist of totaal irrelevant antwoord Precies. Ik volg dat forum redelijk, maar het gebeurt toch niet zo vaak dat een antwoord uitblijft hoor. Of wil je heel vaak "daar weet ik geen antwoord op" zien?
Harley Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Heb het niet over jou, jij bent de prettige uitzondering VU+ Duo2 - PrismCube
Henksat Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Origineel bericht van: Harley Heb het niet over jou, jij bent de prettige uitzondering Nou zeg op, over wie heb je het dan wel? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gerard 76 Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Nou mensen, sla mekaar buiten de hersens maar in voordat 't in dit draadje ongezellig wordt Dit topic gaat over de skin en niet over wie wat heeft gezegd.
Loui (K) Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Wat mij betrefd mag hier het slot op voor er vanalles wordt gezegt wat niet over dit topic gaat.Het probleempje is al opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen