Gast nibo Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 hallo allemaal wat is verschil tussen vu+ solo en duo groet
Moderator wiz Geplaatst: 4 maart 2011 Moderator Geplaatst: 4 maart 2011 Duo = 2, Solo=1. Tuners dan. Voor de rest zijn ze qua specs bijna hetzelfde. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast nibo Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 hi bedankt voor het snel antworden en wat betekent DVB-S2 hebben ze allebij DVB-S2 tuner solo en duo groet
Moderator wiz Geplaatst: 4 maart 2011 Moderator Geplaatst: 4 maart 2011 DVB-S2 is een uitzend standaard, net zoals dvb-s dat is. Men is ooit begonnen met dvb-s voor satelliet verspreiding, en de s2 versie is de nieuwste versie die het mogelijk maakt om 20-30% meer bandbreedte tot je beschikking te hebben. Om DVB-S2 te kunnen ontvangen zul je wel tuners moeten hebben die dit aankunnen. En ja, zowel de solo als de duo kunnen overweg met DVB-S2. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 ennuh, nog wat de duo kun je een HDD inbouwen voor opnemen en afspelen de solo kun je geen HDD inbouwen maar via USB eraan hangen voor opnemen en afspelen hetgeen wel een klein belangrijk verschil is. ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 klopt maar hier staat die receiver achter mijn rug als ik tv kijk dus niet echt belangrijk EN ook geen gemis. (een mening geen waarheid) ciao Second Life Mungo Parker
Beheerder Michel Geplaatst: 5 maart 2011 Beheerder Geplaatst: 5 maart 2011 Origineel bericht van: wiz Duo = 2, Solo=1. Tuners dan. Voor de rest zijn ze qua specs bijna hetzelfde. groet, Wiz De solo heeft wel een tragere chip. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast nibo Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 hi wat is de bedoeling met (De solo heeft wel een tragere chip) ???goed dat jij het zegt wil ik graag horen en wat betekent dat ... hoor ik nog grotjes
Beheerder Michel Geplaatst: 8 maart 2011 Beheerder Geplaatst: 8 maart 2011 De processor in de VU+ duo heeft 400Mhz en de solo maar 333mhz. Naar mijn menig kan je als je een kleine single tuner wilt kopen, beter iets meer uitgeven en een Dreambox DM500HD kopen. Die is supersnel, heeft een betere CPU en een fatsoenlijke afstandsbediening en is veel waardevaster als je hem ooit verkoopt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen