joske8000 Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 bij het openen van de mail wordt bijgaande foutmelding gegeven. Hoe kan ik mijn instellingen aanpassen waardoor deze melding verdwijnt? foutmelding mail.doc Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 joske8000, zou niet direct een reden kunnen bedenken, zonder meer informatie kan echter zijn dat je mailbox zo groot is dat outlook dat niet meer aankan afhankelijk van de versie van outlook is er een beperking maar ook c:/ (je harddisc) kan vol zijn. controleer eens a) de grootte van de postbus mappen de vrije ruimte op de c:/ ciao Second Life Mungo Parker
joske8000 Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Ik zal wat duidelijker zijn sorry: Als mijn mailbox geopend is, kon ik normaal vanuit het leesvenster een link openen naar een website.Ook als ik het bericht gewoon geopend heb krijg ik bij het klikken op een link deze melding. Mijn hd is nog lang niet vol en de omvang van mijn bos vrij beperkt. Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010
Moderator wiz Geplaatst: 5 maart 2011 Moderator Geplaatst: 5 maart 2011 systeembeperkingen klinkt mij als een of andere policy die op je systeem geactiveerd is. Ik gok dat het iets van beveiliging is wat je niet toe staat links direct te openen vanuit mails. Heb je een virusscanner of een software firewall op je systeem draaien die wellicht je niet toestaat dit rechtstreeks vanuit je mail te doen? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
winwiz Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Heb je toevallig firefox gedeïnstalleerd? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
joske8000 Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Het probleem zat inderdaad bij de browser in dit geval Chrome. Gedeinstalleerd en daarna weer geïnstalleerd. Probleem opgelost. Ik vraag mij altijd af hoe het spontaan ontstaat.... Dank voor het meedenken Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010
winwiz Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Het probleem is niet zo heel lastig. Het heeft te maken met de standaard browser. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen