Philips Geplaatst: 15 mei 2011 Delen Geplaatst: 15 mei 2011 bedankt ik ga dit verder uitwerken Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vaako Geplaatst: 30 maart 2012 Delen Geplaatst: 30 maart 2012 (aangepast) Ik weet dit is een oudere post maar weet iemand de juiste instellingen? Hier de settings van EMP-Centauri DIP Switch UNCOMMITTED & COMMITTED: Ik gebruik deze S16/1PCP-W3 met DIP DiSEqC 1.1 instelling: On Off Off Off en krijg geen signaal van de LNB's begrijp niet wat ik fout doe, ik heb de receiver tuner instellingen gedaan zoals hier in deze link aangegeven: http://forum.cstalki...16-1pcp-w3.html Kan er iemand uit leggen waar die DiSEqC 1.0 + 1.1 voor dient? Dan zou de DIP Switch Off On Off Off moeten zijn. Als ik de DIP Switch heb verandered dan zet ik de receiver even uit (knop aan achterzijde) zodat de juist instellingen worden geactiveerd in de S16/1PCP-W3. Alle info is welkom! 30 maart 2012 aangepast door Vaako Groetjes, VaakoDreambox DM500HD OpenPLi 4.0 - EMP DISEqC 16/1 Switch - Wavefrontier T90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen