Snoopy Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Ik zie dat Film1 nu dezelfde namen gebruikt als vroeger Premiere, dat overgenomen is door Sky. Betekent dit dat Film1 ook overgenomen is door Sky UK ?
edbe Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 dat denk ik van niet ?? 2 x Gigablue UHD & Bigsat (28o-23o-19o-13o)
Snoopy Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Ik zie dat de Film1 kanalen nu exact dezelfde namen hebben als Sky UK en het voormalige Premiere Duitsland en dat kan geen toeval wezen (of is het ordinair jatwerk): Film1 Premiere HD Film1 Action Film1 Family Film1 Festival
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Op de site van Film1 is er niks over terug te vinden, dat zou je wel verwachten. Dus ik denk dat een overname niet is gebeurd.
Snoopy Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Afwachten, zou wel erg toeval wezen, jatwerk op deze manier wordt tegenwoordig vaak meteen juridisch afgestraft. En jaar of twee geleden lazen we: Citaat: Deze maand is in Duitsland de abonneezender Premiere vervangen door Sky Deutschland. Wat eerst geruchten waren over het noodlijdende Premiere is toch nog heel snel al gebeurt met het omdopen van het hele pakket in Sky Deutschland
Gast BBsat Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Wordt het Sky dan wordt het aanbod misschien wel groter en meer HD Ach ja hoop doet leven Zo zou het toch nog 1 europa worden op zendergebied, SKY neemt langzamerhand alles over.
Obi Wan Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 dan krijgen we mooi nds codering, oleee!!! Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Gast Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Origineel bericht van: Obi Wan dan krijgen we mooi nds codering, oleee!!! Hebben we daar moeite mee
Amazor Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Prime van Telenet heeft ook die namen, dus ik denk dat je er niet veel achter moet zoeken. Prime Star is de Vlaamse Premiere-variant, er is ook Prime Series, maar de rest van de namen zijn ongeveer gelijk: Prime Action, Prime Family en Prime Fezztival. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
Snoopy Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Tja, mischien heb je gelijk. De namen zijn in feite zo algemeen dat daar geen 'patent' op aangevraagd kan worden.
kyddil Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Digiturk heeft ook ongeveer zelfde namen (moviemax kanalen)..
guppje29 Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Bulgarije ook DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
CB1 Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 Origineel bericht van: BBsat Wordt het Sky dan wordt het aanbod misschien wel groter en meer HD Ach ja hoop doet leven Zo zou het toch nog 1 europa worden op zendergebied, SKY neemt langzamerhand alles over. Er is echter een verschil, De filmkanalen waren van de provider zelf (zoals hier vroeger Canal+) Film1 is echter nu een zelfstandig bedrijf en al zou sky dit overnemen heeft dit nog niet met Canaldigitaal te maken en ook niet met NDS. Dus niet te snel conclusies trekken. Gr Cb1
Eduard07 Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 Origineel bericht van: guppje29 Bulgarije ook En Verweggistan misschien ook? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast BBsat Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 Nou ik heb het over, al is dat mogelijk niet duidelijk genoeg, de hypoyhese dat Sky Film1 overneemt. Niet dat Sky CD overneemt, daar ging het topic ook niet over. Toch? Sky heeft tenslotte in alle landen waar ze aanbied overal een veel breder aanbod dan Film1 bij ons heeft. Dat is wat ik bedoel met een mogelijk groter aanbod in het geval Sky wel de Film1 handel over zou nemen. Dus niet te snel conclusies trekken en ook niet te snel lezen lijkt me Overigens kan ik me niet voorstellen dat Sky ook maar iets van interesse in Film1 zou hebben. Ongeveer even voorstelbaar als een vrij Europa op satellietgebied binnen 2 jaar. CD en Film1 samen overgenomen door een partij als Sky kan ik me nog iets bij voorstellen. Al weet ik nog niet goed wat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen