CB1 Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 Dat snap ik wel maar sky is zelf een provider en niet een bedrijf die aan providers zenders aanbied zoals film1 aan cd en ziggo (kabel ) enz. Dus als sky hier een poot aan de grond zou willen zetten dan zouden ze zowel cds als film1 willen overnemen om vervolgens als provider sky door te gaan met hun zenderaanbod. Dat bedoelde ik ermee want de titel zegt al (film1 overgenomen door sky) Gr Cb1
Jassy Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Origineel bericht van: CB1 Dat snap ik wel maar sky is zelf een provider en niet een bedrijf die aan providers zenders aanbied zoals film1 aan cd en ziggo (kabel ) enz. Dus als sky hier een poot aan de grond zou willen zetten dan zouden ze zowel cds als film1 willen overnemen om vervolgens als provider sky door te gaan met hun zenderaanbod. Dat bedoelde ik ermee want de titel zegt al (film1 overgenomen door sky) Gr Cb1 Exact zo zit het in elkaar. Sky is gewoon de Canal Digitaal van Engeland, Italie (in sterke mate) en Duitsland (in mindere mate) met als verschil dat die zelf content-kanalen hebben in de vorm van film- en sportkanalen. Overigens werkt CanalSAT en Digital+ Spanje ook zo.
Gast BBsat Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Tja wat moet je hier nu nog aan toevoegen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen