Ga naar inhoud

Loader doesn't work

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weg met chipcat pak icprog en lees de gebruiksaanwijzing in het Nl te vinden elders<P>proggen en klaar... heb zelf ook na 5min de moed op gegeven icprog werk in dat geval veel stabieler... indezinvan<P>als je iets moet proggen doet ie dat ook<P>mvg<P>[__raDXnl__]<P>-sky is indeed not the limit-

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een Chipdrivegold-programmer en een goldcard 16F84/24C16.<BR>De programmer heeft een schakelaar voor het apart kunnen laden van de 16F84 en 24C16<P>Met behulp van Chip-Cat 2.2 probeer ik de goldcard te laden met een 16F84.hex en 24C16.<BR>hex file (van internet gehaald).<BR>Besturingsprogramma is Win98. Kabel via de seriele (mouse)poort.<P>Chip-cat geeft de melding "installing loader". Het lampje op de programmer gaat branden. Vervolgens moet ik de programmer in de "Mouse-mode 3.5 Mhz" zetten. <BR>Daarna krijg ik de foutmelding "Loader doesn't work".<P>Heeft iemand enig idee wat ik niet goed doe? Kan het zijn dat ik bepaalde instellingen in Chip-cat, Windows of BIOS niet goed heb staan?<P>Wie kan mij helpen?<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik werk me de VP20 van Ome Willem en hier werkt Chipcat prima. Ik krijg voornoemde fout melding alleen dan wenneer in de progger (vergeet)om te schakelen van lullipipo naar 3,5 mHz.<P>Ik ken julli progger niet, maar misschien is er iets dergelijks aan de hand.<P>ciao

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.