Gast vincere Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Hallo Meega1 Of anderen die dit weten , doe je dit bij Dcc . Wil je dat A.U.B nog even doorgeven waar ik dat precies moet doen. Ik heb net zitten kijken bij de opties bij telnet bij Dcc maar ik kom er niet uit. En mocht je dat vergeten zijn kun je via Telnet de commando's /etc/init.d/autoinstall.sh en /etc/init.d/settings-restore.sh uitvoeren. _________________________ Gr vincere.
Meega1 Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Origineel bericht van: vincere Hallo Meega1 Of anderen die dit weten , doe je dit bij Dcc . Wil je dat A.U.B nog even doorgeven waar ik dat precies moet doen. Ik heb net zitten kijken bij de opties bij telnet bij Dcc maar ik kom er niet uit. En mocht je dat vergeten zijn kun je via Telnet de commando's /etc/init.d/autoinstall.sh en /etc/init.d/settings-restore.sh uitvoeren. _________________________ Gr vincere. Ja kan in dcc ,telnet Gewoon intype achter de naam van je box. Als die het niet doet eerst even "cd.." type Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen