tibetan spaniel Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Ik ben al 2 dagen aan het proberen om die LNB goed te krijgen op mijn Wavefrontier T55 en ik krijg het niet goed. Ik heb ongeveer 65% ontvangst op Hotbird en op mijn metertje om af te stellen krijg ik het signaal niet volledig goed. Ik heb via het PDF bestand Wavefrontier setup instructions de afstanden bepaald van de LNB's, ik heb ze ook al proberen opschuiven en draaien en de polarisatie verdraaid maar niets helpt. Ook op astra 2 krijg ik geen vol signaal. Op Astra 1 heb ik tussen 85 en 90 % en atra 3 95 %.
edbe Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 heb je de LNB houder wel goed omstaan ?? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 wellicht dat een paar detail foto's ons op weg helpen je goed advies te geven... vergeleken met alle andere topics betreffende de t55 zal het een fout zijn die je over het hoofd ziet dus laat zien die foto's Moments In Love Art Of Noise
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Welke satellieten wil je allemaal ontvangen? Neem aan A1/A2/A3/H ? Op welke posities zitten deze op de rail?
tibetan spaniel Geplaatst: 6 maart 2011 Auteur Geplaatst: 6 maart 2011 astra 2 staat op 10,8 cm van links astra 3 op 19 cm astra 1 op 26 cm en hotbird op 25,4 cm gemeten van rechts dit is volgens een schema dat ik heb om de schotel uit te richten. Weet iemand hoe ik een foto kan toevoegen aan mijn bericht?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Origineel bericht van: tibetan spaniel astra 2 staat op 10,8 cm van links astra 3 op 19 cm astra 1 op 26 cm en hotbird op 25,4 cm gemeten van rechts dit is volgens een schema dat ik heb om de schotel uit te richten. Gekeken vanaf de voorkant van de schotel neem ik aan... Omdat je beide middelste LNB's goed signaal geven en de buitensten wat minder, denk ik dat je de skew van de schotel nog iets moet aanpassen en misschien daardoor ook de elevatie een fractie. De schotel dient namelijk vanaf de voorkant gekeken een beetje naar links te hellen (dus niet waterpas).
tibetan spaniel Geplaatst: 6 maart 2011 Auteur Geplaatst: 6 maart 2011 Ok ik ga volgend weekend nog eens proberen. Bedankt.
satencom Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 probeer maar even Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Hier kun je beetje afkijken van de mijne: Klikkerdeklik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen