astroh999 Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 na 2 dagen pielen met de vu+ duo draait het apparaat als een zonnetje! met dank aan een aantal mensen hier die me hebben geholpen. heb nu een backup op een usb stick staan dus tijd voor speelkwartier. ik wil graag wat andere images gaan proberen. kan die net zoals op een dreambox met multiboot? wie wil me ff helpen waar te starten?
Beheerder Michel Geplaatst: 6 maart 2011 Beheerder Geplaatst: 6 maart 2011 Ik zou starten met stoppen. Als je andere images wilt proberen kan je die gewoon flashen en een backup (plugin) gebruiken. Multiboot is vragen om problemen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 moet ik beaamen... leer eerst eens je image kennen en test alles voor je alweer van de hak op de tak gaat. ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 mooi zo als je schrijft dat je twee dagen hebt moeten pielen... kun je evenwel ook oefenen "dat image" nogmaals opnieuw aan de gang te krijgen na een verse flash als je gedisciplineerd alles voorbereidt en noteert moet je een image zoals je het nu hebt (en verder leert kennen) binnen 25 minuten volledig "up and running" hebben. als je zover bent, heb je ook zoveel ervaring dat je met nieuwe images aan de slag kunt (tzt) ciao Second Life Mungo Parker
astroh999 Geplaatst: 6 maart 2011 Auteur Geplaatst: 6 maart 2011 het was niet 2 dagen nonstop pielen hoor :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen