Gast sigmoid Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 bij download kanaallijsten met de editor krijg ik de mededeling 'services'nor a "lamedb" file was found in dir etc/enigma2 opde dm. via ddc gekekenmaar kan etc wel vinden maar geen enigma2 dir. draai met jade-pli2. op linux gebied ben ik een oen. Wie helpt me op weg. dit is de 1e keer dat ik tegen dit fenomeen aanloop.
Gast Bats Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Je moet op de 500s de E1-zenderlijst zetten, en wel die van Satje.
paardengek Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Je hebt in dreamboxedit de instellingen verkeerd staan. Bij options / opties kiezen voor satelite receiver in plaats van enigma 2. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast sigmoid Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 had de zenders 19.2 en 23.5 tijdens configureren geladen. vroeger nooit problemen, waarom nu wel. en van satje heb ik nog nooit gehoord. waar kan ik die vinden?
Gast sigmoid Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 ik vind geen dir met de naam satelliet reciever in de /etc. kan ie em ook niet vinden vanuit editor, heb het geprobeerd. in ieder geval bedankt
Gast sigmoid Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 ik had niet goed uit mijn doppen gekeken, ik ben eruit en bedankt voor je hulp. groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen