Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Ik weet het ik weet het, k moet de site van duwgati eerst goed doorlezen!Maar helaas heb ik een naar karaktertrekje en dat is nl dat ik het altijd op de makkelijke manier probeer. Vandaar de volgende vraag: is het niet mogelijk om op een (gold)card meerdere files te zetten? Ik heb net nl c+ op mijn card gezet en daarna een file met kiosk erop op mijn card geschreven. Maar kiosk is er nu niet gewoon bijgekomen, c+ is weg! Volgens mij heb ik met de laatste keys over de eerste keys heengeschreven.
prutsie Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Gewoon gaan lezen. karaktertrekje of niet. het is onmogelijk om alles uit te gaan leggen, en als het al mogelijk is trek je volgende maand, of bij de eerste beste keywissel weer aan de bel dat je geen beeld meer hebt. Het is gewoon handiger dat je zelf iets van de materie afweet. Ook voor jezelf. Als er eens een keer niet binnen no-time kant en klare brokken (files) worden geserveert kan je zelf je sleuteltjes ook aanpassen. ofwel kort en bondig: zelfdoen IS de gemakkelijkste weg om beeld te houden, misschien niet om het in eerste instantie te krijgen, maar je houd altijd wel wat. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen