TangoBravo Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Op een Sony-Vaio laptop, met Windows Vista wijzigden plotseling de pictogrammen. Windows One Note kreeg opeens het plaatje van Nokia Maps Updater, Internet Explorer kreeg het pictogram van Notepad, Paperport die van Acronis True Image, kortom de hele boel ligt flink overhoop. Een aantal pictogrammen zijn via "Eigenschappen" terug te zetten, maar een aantal andere zoals Outlook, OneNote zijn gewoon niet te wijzigen. Ik heb al wel de tip gelezen dat dit onder o.a. Windows XP te maken zou kunnen hebben met een beschadigde cache, die simpel gewist zou kunnen worden, alleen of dat bij Vista ook de oorzaak zou kunnen zijn, en waar dat cachebestand staat weet ik niet. Kan iemand mij op weg helpen? T B
vGnp Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 En op het bureaublad rechtermuistoets en daar Vernieuwen kiezen? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
TangoBravo Geplaatst: 6 maart 2011 Auteur Geplaatst: 6 maart 2011 Vernieuwen geprobeerd, heeft helaas geen enkel effect. T B
winwiz Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 In Win7 is het op bureaublad rechtermuisknop -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> bureaublad pictogrammen wijzigen -> Standaardwaarden herstellen. Volgens mij gaat het in Vista hetzelfde Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
TangoBravo Geplaatst: 6 maart 2011 Auteur Geplaatst: 6 maart 2011 Dat was hem!! Probleem opgelost, hartelijk dank!! T B
winwiz Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Mooi Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen