Gast GvK Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Hey hoi hier, mijn philips dsr 2211 heeft zich zelf ge update en geeft nu aan update error. Kan sindsdien niets meer ontvangen en heb een rood blokje in het beeld. ander sat werkt wel. Kan iemand in de buurt van leeuwarden / friesland me helpen. groet Gerard
satencom Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Een 2211 kun niet voor zien van nieuw software met een oslink . Maar welke satelliet kun je dan wel ontvangen , Als je geen fastscan [snel kanalen installeren] je menu hebt staan ,of niet werkt, Probeer dan dit even: Kies voor optie 5: Kanalen installeren. Kies nogmaals voor optie 5: Kanalen installeren. Klik op OK op de afstandsbediening. Kies vervolgens voor optie 1 Canaldigitaal. Klik op de afstandsbediening op het pijltje naar rechts (Schotel 2). Klik op OK op de afstandsbediening. De satellietontvanger gaat nu de zenderlijst opnieuw inladen, dit duurt circa 20 minuten. Na het inladen van de kanalenlijst, komt de satellietontvanger terug op Nederland 1. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
NEO_X Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 nu hebben wij ook een philips op de camping maar heeft onze ouwe volgens mij met de sat instellingen zitten klooien als ik nu 7 doe in het menu en signaal gebeurd er niks ik heb astra en overige d8 ik zo uit mijn hoofd wie weet hoe ik alles moet instellen om 1 en 3 te ontvangen kabel alles is nieuw en als ik de dreambox eraan koppel heb ik beeld maar de dreambox is niet voor de camping dus die is weer mee naar huis als er iemand is die zn settings hiero kan plaatsen kunnen wij even kijken of we beeld krijgen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
satencom Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Als het om een Philips DSR 2210/2211/2212 dat werkt op deze manier klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
NEO_X Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 thanks werkt het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen