Sjattuh Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 Het gat zit inmiddels dicht. We hebben gisteren gestort. Wanneer kan ik de stempel weghalen? Dag of 2 nog wachten? En ik heb foto's, komen eraan wanneer de stempel weg is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 uitharden beton is per mixture na 24~48 uur mogelijk indien onjuist geschaald/bekist en gewapend kan die ook direct omlaag pleuren wacht nog maar effe uitharden en chemisch proces volledig doorlopen, betekend ook nat houden. ciao Le Sud Nino Ferrer
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Dag of 2 nog wachten? Inderdaad, ik zou even rustig wachten...
Sjattuh Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Geplaatst: 20 maart 2011 Zoals beloofd. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Geplaatst: 20 maart 2011 thx u2 Het is even klote, maar ik doe het liever 1x goed dan over 2 jaar nog een keer. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen